המקרה של יאן קליימן – פרסום שלילי בגוגל

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

אחד מהדברים שאנחנו נוהגים לעשות באופן קבוע זה לבדוק ("לגגל" את שמות הלקוחות שלנו בגוגל). אניחנולא מדברים רק על הלקוחות הקיימים שלנו, שזה מובן מאליו וחלק מהפעילות השוטפת, אלא גם על לקוחות עבר או פוטנציאליים – כאלה שלא סגרו איתנו, כאלה שכבר הדחקנו להם אזכורים שליליים, או כאלה שהקמפיין שלהם נקטע באמצע מסיבות כאלה ואחרות.

אחד מהם הוא יאן קליימן, בעל חברה בשם "ניהול ובקרה פיננסי", המטפלת בלקוחות בנקים עבורם היא דורשת החזרים כספיים. קליימן פנה אלינו לפני למעלה משנתיים בבקשה לשירות הדחקת אזכורים שליליים במנועי החיפוש. די היה כדי להקיש את שמו בגוגל, על מנת להבין מדוע המוניטין האינטרנטי טעון שיפור רציני.

גילינו כי הרשת מוצפת בתלונות על קליימן מלקוחות מאוכזבים, שלטענתם לא טיפל בהם כראוי וגזל את כספם ללא תמורה. הפעילות השלילית נגדו הייתה מסיבית וכללה בין היתר עצומה אינטרנטית שקראה להחתים את כל מי שנפגע ממנו.

לקריאת הסיפור המלא לחצו כאן

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button