ייעוץ וליווי אחד על אחד

בתחום ניהול מוניטין באינטרנט, eBrand אחראית על ביצוע וניהול הפרויקטים, מא’ ועד ת’, אלא שבמקביל, אנו מעניקים במקרים מסוימים שירותי ייעוץ והדרכה אישיים ומותאמים עבור לקוחותינו – פרטיים וחברות – המעוניינים לבצע את הפעילות בעצמם, כשבדרך כלל מדובר על פעולות נקודתיות יותר.

למי מיועד שירות ייעוץ וליווי אחד על אחד?

השירות מיועד בעיקר למי שמתמודדים עם אזכור/ים המופיעים במנוע החיפוש Google. עם זאת, יכולים ליהנות ממנו אנשים או גופים המעוניינים ליצור נוכחות חיובית ובשליטה בעמודי התוצאות הראשונים ב-Google וגם כאלו שמעוניינים ‘להכין’ את עצמם, מתוך ידיעה שאזכורים שליליים צפויים להופיע בתוצאות החיפוש בקרוב.

בדרך כלל, אנו עובדים בשיתוף פעולה תמידי עם נציג מטעם הלקוח או הלקוח עצמו, אשר מטפלים בנושא ישירות ובאופן שוטף.

מה כולל הייעוץ והליווי?

מה אתם מקבלים?

קביעת אסטרטגיית פעולה מתאימה
ייעוץ תוכני
מתן כלים, דגשים וטיפים לאורך כל ההתקשרות
מעקב ודו”חות
שיחות ופגישות עבודה

קביעת אסטרטגיית פעולה מתאימה – כל פעילות ניהול מוניטין באינטרנט דורשת מחשבה רבה עוד לפני תחילתה. במסגרת שירות זה, אנו מתווים את האסטרטגיה בפעילות ולאחר מכן פורטים אותה לצעדים פרקטיים, אותם מבצע הלקוח, בליווי שלנו. האסטרטגיה והפעולות יפורטו במסמך.

  • ייעוץ תוכני – התוכן, הוא מטבע הדברים, מרכיב חשוב ביותר בכל פעילות ניהול מוניטין. מתחילת הדרך ועד סיום ההתקשרות, אנו מייעצים בנושא התוכן באופן שוטף כחלק מליווי הפעילות.
  • מתן כלים, דגשים וטיפים לאורך כל ההתקשרות – בהתחשב בהתקדמות בתוצאות החיפוש, אנו מספקים כלים מתאימים, דגשים והדרכה על פעולות ספציפיות שיש לבצע כדי להשיג מצב אופטימלי בתוצאות החיפוש.
  • מעקב ודו”חות – אמנם בשירות זה אנו מייעצים ומלווים את הלקוחות בפן הביצוע, אך מעניקים להם שירות מעקב אחר תוצאות החיפוש ודו”חות מפורטים הכוללים ניתוח ומגמות בתוצאות החיפוש.
  • שיחות ופגישות עבודה – הייעוץ והליווי כוללים שיחות בין נציג מטעמנו לבין נציג מטעם הלקוח על בסיס פרק זמן קבוע ומספר פגישות, שבהן אנו מספקים מענה לשאלות שוטפות מצד הלקוח, סוקרים את המצב בתוצאות החיפוש ומעניקים את הכלים המתאימים.

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

Call Now Button