כמה פעמים מחפשים את השם שלכם בגוגל?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

מחיקה מגוגל ניהול מוניטיןלפני ביצוע קמפיין ניהול מוניטין באינטרנט והדחקת אזכורים שליליים, אנו תמיד מבצעים ניתוח מקדים על שם המותג (או שם הבן אדם). הניתוח כולל פרמטרים רבים, כמו: מיון לאזכורים חיוביים, שליליים ונייטראליים, הערכת חוזק האזכורים השליליים, אפיון תוכן ועוד.

אחד מהפרמטרים כולל גם בדיקה פשוטה (שכל אחד מכם יכול לעשות) לצורך מידע בנוגע לכמות החיפושים שיש אחר שם המותג (או הבן אדם) בגוגל.

נתון זה מאוד חשוב, היות ומה שבאמת קובע את האפקט של האזכורים השליליים, הוא כמה אנשים נחשפים אליהם (אם בכלל). מהניסיון שלי, גם למותגים (או אנשים…) שאינם מוכרים, יש נפח חיפוש ממוצע מינימלי (משהו כמו 100 חיפושים בחודש).

לא פשוט להיות בר רפאלי

אם מדברים על שמות של בני אדם, אז נפח החיפוש יכול להיות מורכב מלקוחות פוטנציאליים, קולגות לעבודה, מכרים מהעבר, חברים מההווה וסתם אנשים שלא העליתם בדעתכם שמחפשים אתכם. חשוב להדגיש ששמות נפוצים (כמו אבי כהן, למשל), או שמות של סלבים (כמו בר רפאלי, למשל), הם בעלי נפח חיפוש גדול הרבה יותר מאשר שם מבודל ולא מוכר (כמו מאור קפלנסקי…).

לכן, אם יש לכם שם נפוץ או מוכר, כדאי שתשקלו להחליף אותו (אלא אם כן יש לכם אזכורים שליליים, ואז יש סיכוי שהם ייבלעו באזכורים האחרים)

הנתון של כמה אנשים מחפשים אתכם בגוגל יכול להיות מסקרן עבורכם, אפילו אם אין לכם אזכורים שליליים ואין לכם שום כוונה לבצע קמפיין של ניהול מוניטין באינטרנט. לשמחתנו, יש כלי מאוד פשוט (וחינמי) של גוגל המאפשר לנו לקבל את המידע הזה.

איך בודקים כמה פעמים חיפשו השם שלכם בגוגל?

1.היכנסו לכלי של גוגל הנקרא כלי מילות מפתח

2. בתיבת הטקסט רשמו את שמכם

3. סמנו את סוג ההתאמה:

מאור קפלנסקי בגוגל

  • התאמה נרחבת (כל שאילתת חיפוש המכילה את השם הפרטי + שם המשפחה שלכם, למשל: "מאור כהן קפלנסקי מאור")
  • התאמה מדויקת (כל שאילתת חיפוש המכילה את השם הפרטי + שם המשפחה שלכם בצורה צמודה, למשל: "מאור קפלנסקי בלוגר")
  • התאמה לביטוי (שאילתת חיפוש המכילה באופן מדויק את השם הפרטי + שם המשפחה, למשל: "מאור קפלנסקי")

4. מלאו את הקאפצ'ה (אם יש…)

5. והנתונים יופיעו.

אז כמה פעמים מחפשים אתכם בחודש בגוגל?

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button