ליברמן – צא ולמד! שר חוץ פיני שמנהל את האינטרנט שלו נכון

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

בדרך כלל אנחנו נוהגים לכתוב ולדבר על נבחרי הציבור שלא עושים עבודה טובה בזירה המקוונת בכלל ובמדיה החברתית בפרט. הסיבה לכך היא שהרבה יותר קל לדבר על טעויות כאלה ואחרות, מאשר למצוא מישהו שעושה זאת נכון.

חנון אירופאי שמבין אינטרנט מהו

אלכסנדר סטאב
אלכסנדר סטאב

אבל האמת היא שלכל כלל יש גם יוצא מן הכלל – וקוראים לו אלכסנדר סטאב (Alexander Staab).סטאב בן ה-45 כיהן בין השנים 2008 ל-2011 כשר החוץ של פינלנד כאשר מאז סיום תפקידו במשרד החוץ, הוא מכהן כשר לענייני אירופה וסחר החוץ בממשלת פינלנד.

את נוכחותו האינטרנטית החל סטאב לבסס עוד במהלך כהונתו כשר החוץ כאשר גולת הכותרת של הפעילות היא אתר התדמית האישי והמושקע שהכין סטאב. מדובר על אחד מכרטיסי הביקור המרשימים ביותר שתמצאו ברשת מכמה סיבות:

ראשית, האתר זמין בלא פחות משש שפות ובהן אנגלית, שבדית,גרמנית צרפתית, רוסית – וכמובן פינית. מלבד זאת, ראוי לציין כי מרבית העמודים באתר מסונכרנים מבחינה תכנית בכל השפות הזמינות. ואם כבר בתוכן עסקינן, הרי שמלבד הביוגרפיה הנדרשת והפרסומים הרשמיים הנוגעים בפעילותו, תוכלו למצוא באתר של סטאב גלריית תמונות רחבת היקף וגם בלוג תדמית אישי – אף על פי שהאחרון התעדכן בעבר בתדירות גבוהה יותר.

ברשותכם, מילה אחרונה על התוכן בטרם נמשיך הלאה. מבחינת אופן ניסוח התכנים ניתן גם כן להצדיע לסטאב שמקפיד על ניסוח פשוט, קצר ומובן שמתובל גם בהומור עצמי – מרכיב חיוני עבור נבחרי הציבור של ימינו. כך, למשל, בדף הבית שאליו מגיעים המבקרים בראשית הסיור באתר, מגדיר את עצמו סטאב כ"חנון אירופאי." אלמנט חשוב נוסף שאותו תוכלו למצוא באתר של סטאב הוא פרטי ההתקשרות הישירים עם עוזריו – לרבות טלפון, פקס ודוא"ל. סטאב חוסך למבקריו את זמן החיפוש ומייצר להם ערך מוסף.

השר לענייני אירופה חושב גם על סין

לבסוף, מלבד האתר המרשים, מחזיק סטאב בחשבונות פעילים בארבע רשתות חברתיות מובילות ברחבי תבל: פייסבוק, טוויטר, גוגל פלוס וגם – סינה וובו, שירות המיקרובלוגים הסיני (פועל במתכונת הדומה לטוויטר) שהולך ותופס תאוצה.gggg

 נכון לרגע כתיבת הדברים, על עמוד האוהדים של סטאב בפייסבוק נמנים קרוב ל-10,000 חברים. הפוסטים אמנם לא מתעדכנים באופן יומי-יומי אך ללא ספק מדובר בדף פעיל שראוי לשים לב אליו.

ככלל, הפעילות של סטאב ברשתות החברתיות השונות מתאפיינת בניסיון לייצר רב-שיח ישיר ובלתי אמצעי עד כמה שניתן עם הגולשים וזאת על אף סדר יומו העמוס של השר. בטוויטר, לשם המחשה, מרבה השר לשוחח ישירות עם תומכיו, להגיב לציוצים שלהם ולטפח קהילת תומכים לא קטנה.

לסטאב מגיעה מילה טובה משום שהוא מבין את רזי המדיה החברתית ויודע כיצד להתנהל נכון אל מול הדור הצעיר שחי ונושם אינטרנט ורשתות חברתיות. בקצב הזה לא מן הנמנע הוא שסטאב מכין את התשתית לקראת התמודדות אפשרית על נשיאות פינלנד בעוד מספר שנים. ואם זו אכן התכנית – יש לו גם  סיכוי לא קטן לצאת עם ידו על העליונה.

 

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button