מיתוג אישי בפייסבוק

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

מיתוג אישי בפייסבוק – שמרו על השם המותג שלכם!

מיתוג אישי בפייסבוק

כל הקודם – זוכה

אנשי פייסבוק, קבעו בחוכמה רבה כי האפליקציה החדשה של רישום כתובת URL ממותגת תיפתח לכל המשתמשים. מי שצריך להיות מודאג הם אלה בעלי שם מלא שכיח ולא מבודל, כמו AviCohen, DaniLevi, YaelKlain, וכו'. על מנת להשיג כתובת URL ממותגת בשמם המלא, הם יהיו חייבים לשים את היד עליה לפני משתמשי הפייסבוק בעלי שם זהה.

למזלי, נולדתי עם שם מלא מבודל. אין בעולם אף בן אדם בשם Maor Kaplanski. לכן אני יכול להיות רגוע. אף אחד לא יבחר לכרטיס הפייסבוק שלו את השם שלי, אלא אם כן הוא ירצה לעשות נזק לעצמו (וגם לי). אבל עבור אלה בעלי שם יותר שכיח, שווה לבדוק אם יש עוד משתמשים עם שם זהה לשלכם, ולדאוג כי אתם תשיגו את הכתובת לפניהם.

למה זה חשוב?

שימו לב כי רשתות חברתיות אחרות כמו MYSPACE, TWITTER ו- FLICKR מתחילת דרכן אפשרו למשתמש לקבל כתובת URL ממותגת כבר בתהליך הרישום. משום מה, דווקא אצל פייסבוק אופציה זו לא הייתה קיימת עד עכשיו. כתובת URL ממותגת תחת שמכם המלא חשובה מאין כמוה. כך יהיה לכם קל ונוח לפרסם אותה בכרטיס הביקור שלכם, באתר האינטרנט, בספר הבא שתוציאו ואפילו בפרסומות ובשלטי חוצות. עבור אלה שיראו אותה, היא תהיה זכירה וקליטה – וכך יהיה להם הרבה יותר קל להגיע אל הכרטיס שלכם בפייסבוק.

מה קורה אם תפסו לי את הכתובת?

קודם כל, גם אם יש לכם שם מלא מבודל, מומלץ לקום מחר מוקדם ולהניח את ידכם על כתובת ה- URL הממותגת תחת שמכם המלא. לטובת המיתוג האישי שלכם מומלץ שהיוזר ניים יורכב משמכם המלא הרשמי (ללא נקודה), לדוגמא: MaorKaplanski. הקפידו לרשום אותיות גדולות בתחילת השם הפרטי ושם המשפחה.

במידה ואתם לא בעלי שם מבודל ומישהו כבר תפס לכם את כתובת שמכם המלא, מומלץ להוסיף נקודה בין השם הפרטי לשם המשפחה, לדוגמא: Maor.Kaplanski. אם גם אופציה זו כבר תפוסה, עליכם להיות יצירתיים יותר, ולהוסיף אולי מספר שמאפיין אתכם, כמו תאריך לידה, או "מספר אחד", לדוגמא: MaorKaplanski2501, או MaorKaplanski.No1. אם יש לכם כינוי ידוע, תוכלו להשתמש גם בו. במידה ואתם בעלי שם מלא ארוך ויש לכם שם קיצור קליט, המיתוג שלכם לא ייפגע, אם תחליטו לבחור בו, לדוגמא: MaorKap.

קישורים נוספים

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button