ניקוי מוניטין שלילי באינטרנט ובתוצאות החיפוש – שלבים בביצוע

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

כל פרסום כזה או אחר, מופץ במהירות רבה ברשת האינטרנט. הקצב המהיר של התפשטות המידע בעולם הווירטואלי מקשה על ניקוי מוניטין שלילי באינטרנט. עם זאת, ניתן להשתמש במהירות המסחררת הזו גם לצורך ניקוי המוניטין, ולא רק לצורך השחרת שמו של אדם או עסק. מחיקת אזכורים שליליים הופכת לקלה משנה לשנה, וכך גם פרסום כתבות חיוביות. 

מי מאיתנו לא חווה מקרה של אי שביעות רצון משירות או מוצר של בית עסק. יש לקוחות שלוקחים את הנושא צעד קדימה ומחליטים להעביר על כך ביקורת ברשת. אותו תוכן שלילי עלול לפגוע בצורה משמעותית בתדמית ובהכנסות של אותו בעל עסק, שבין רגע יכול להפוך ל"שעיר לעזאזל" של גולשים רבים.

קידום אתרים, רק הפוך

שימוש בקידום אתרים (בעיקר SEO) נועד לחזק אתרים ולהעצים את מעמדם בעיני גוגל, מה שמתבטא בהופעה בעמודים הראשונים בתוצאות החיפוש. במקרה של קמפיין ניקוי מוניטין שלילי באינטרנט, ניתן להשתמש בקידום אתרים על מנת לבצע את הפעולה ההפוכה, כלומר להחליש את מעמדו של הקישור השלילי. דחיקה של התוכן השלילי (דחיקת אזכורים שליליים) תתבצע במספר דרכים, אלו הן העיקריות:

ניקוי מוניטין שלילי באינטרנט

יצירת נוכחות בפלטפורמות וברשתות חברתיות

הכנסת תכנים לבלוגים, פורומים ורשתות חברתיות תוביל להתקדמות בתוצאות החיפוש, מה שיצור שיח חיובי רב באינדקס של גוגל. יש לעשות שימוש חכם בשם בעל העסק או בשם העסק עצמו (תלוי סביב מה מדובר באזכור השלילי), הטמעה נכונה, חכמה וטבעית בפלטפורמות השונות תוביל להתברגות גבוהה בתוצאות החיפוש.

פנייה לבעל האתר עם השיח השלילי, באמצעות עורך דין 

במידה והתכנים השליליים מכילים פגיעה ברורה בשמו הטוב, הכפשה, חדירה לפרטיות או לסודיות, ניתן לפנות לבעל האתר באמצעות עורך דין. בעל מקצוע משפטי יבהיר לבעל האתר את חשיבות הסרת התכנים עבור העסק אותו הוא מייצג, תוך פירוט העילה להסרת האזכורים.

החלפת אזכור

גוגל מאמין בעידוד תחרות בין אתרים, לכן בחיפושים פופולריים הוא יציג תוצאה אחת מכל אתר, מה שמאפשר סוג של תחרות פנימית בין עמודים בתוך האתרים. העלאת תוכן ארוך, איכותי ומקודם מבחינת SEO לאותו אתר בו מופיע האזכור השלילי, עשוי להוביל לאחר זמן מה להחלפת הקישור השלילי בתוכן החיובי שנוצר על ידכם.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button