פתחת לחתול שלך פרופיל בפייסבוק? בדוק אם הוא עדיין קיים

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

פייסבוק מתכוונת לסגור את כל הפרופילים המזויפים, הכפולים וגם את אלו של בעלי החיים, כך מדווחים באתר האינטרנט הטכנולוגי Business to Community.

אם גם אתם פתחתם בזמנו פרופיל לכלב או לחתול שלכם, או שאולי בחרתם לפתוח עוד פרופיל אישי בו עשיניהול עמודים בפייסבוק - לא לחתוליםתם שימוש בזהות בדויה – סביר להניח שבקרוב תצטרכו להיפרד ממנו בגלל רפורמת הפרופילים שמתכוונת לערוך הרשת החברתית הגדולה בעולם.

כיום ישנם בפייסבוק, לא פחות מ-83 מיליון פרופילים לא אותנטיים שאותם מתכוונת פייסבוק לסגור. מוקדם יותר החודש, עדכנה פייסבוק את רישומיה וגילתה כי 8.7% מסך החשבונות החודשיים הפעילים של הרשת הם למעשה כפולים או מזוייפים. על מנת להעניק למספרים מימד מוחשי יותר, נספר כי לא פחות מ-45.8 מיליון פרופילים, מסך כמות הפרופילים הפעילים של הרשת הם למעשה פרופילים כפולים (4.8%) בסך הכל.

פתחתם חשבון שנסגר? בפעם הבאה שתרצו לפתוח – יידרש אישור

על אף העובדה שהחוקים הרשמיים של פייסבוק אוסרים על פתיחתו של יותר מחשבון אישי אחד, ברור ונהיר הוא כי משתמשים רבים בחרו להתעלם מההוראה ולפעול כרצונם.

בטרם החלו ביישום הרפורמה, חילקו בפייסבוק את החשבונות הבעייתיים לשלוש קטגוריות:

  • חשבונות כפולים
  • חשבונות המסווגים באופן מוטעה (בדרך כלל פרופילים של בעלי חיים או חברות המחזיקות בפרופיל אישי)
  • וחשבונות לא רצויים – כאלה שנוצרו אך ורק למטרות שליחת ספאם.

מנהלי פייסבוק מתכננים למחוק את כל המידע המשויך לחשבונות המזוייפים, ואף לקבוע כלל לפיו כל מי שאחד מהחשבונות שלו נמחק כתוצאה מהשינוי, ייאלץ לקבל בפעם הבאה אישור מפורש בטרם יתאפשר לו לפתוח חשבון אישי נוסף.

לכל אוהבי החתולים והכלבים, יש לנו גם חדשות טובות: אם אתם ממש רוצים לבסס ולהאדיר את מעמדו של בעל החיים האהוב עליכם ברשת, תמיד תוכלו לפתוח לו דף אוהדים ולמתג אותו כאישיות ציבורית לכל דבר ועניין.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button