צפו בהרצאה מכנס "אני המותג": החשיבות של ניהול מוניטין באינטרנט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

מנכ"ל ובעלי חברת eBrand, מאור קפלנסקי, הרצה בכנס "אני המותג" שנערך בכפר המכביה ברמת גן בנושא החשיבות של ניהול מוניטין באינטרנט בעידן הנוכחי.

הכוח של Google וחיפוש המידע באינטרנט בכלל, התעצם בשנים האחרונות. השם שלנו ב-Google הפך לבסיס למיתוג האישי שלנו ברשת. שמנו בעמוד התוצאות הראשון קובע את הרושם הראשוני הדיגיטלי בעיני אחרים. זהו למעשה, כרטיס הביקור שלנו באינטרנט. אם אדם כלשהו יצר רושם חיובי ראשוני עליכם, ובסוף היום תקישו את שמו ב-Google ותמצאו עליו מידע בעייתי, ספק אם תרצו לבצע איתו עסקים או לקבל את שירותיו.

הדבר נובע מכיוון שאנו מעריכים את Google כמקור סמכות, בעל מידע שנאסף במשך שנים ובאינספור נושאים. כיום, כ-90 אחוזים מהגולשים בישראל מחפשים מידע ב-Google ורק 10 אחוזים מהם עוברים לעמוד השני. החיפוש באינטרנט הפך לכלי מרכזי כל-כך, עד שמעסיקים נוטים לזמן מועמדים לראיונות עבודה רק לאחר שעברו סינון, דרך תוצאות החיפוש.

ההבדל בין קידום אורגני לניהול מוניטין

בהרצאה הוסברו ההבדלים בין קידום אורגני (SEO) לניהול מוניטין (ORM) – אם בקידום אורגני המטרה היא להופיע גבוה בתוצאות תחת ביטויי מפתח, בניהול מוניטין המטרה היא ליצור שליטה בתוצאות החיפוש. פעמים רבות, ניהול מוניטין חשוב הרבה יותר מ-SEO, שכן הקידום האורגני עלול להיות לא אפקטיבי אם שם ישנו אזכור שלילי תחת שם המותג.

בהמשך ההרצאה הוסבר למי מתאים שירות ניהול מוניטין באינטרנט וניתנו לקהל מספר טיפים לניטור מוניטין באופן עצמאי.

צפו במצגת מההרצאה:

צפו בתמונות מההרצאה ומהכנס:

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button