קורות חיים זה פאסה: 48% ממגייסי כוח אדם בודקים עליכם באינטרנט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

האזכורים השונים באינטרנט משמשים כמראה להצלחה המקצועית שלך. זכור, ההתנהלות הדיגיטלית שלך מקבלת מעקב צמוד ממגייסים ומנהלי עבודה, מה שעשוי לשמש כנגדך, אך באותה מידה גם לטובתך. אנשים איתם אתה מסתובב, אזכורים הקשורים לשמך, מקומות עבודה קודמים וכו', משפיעים על סיכויי הקבלה שלך לעבודה.

מוניטין באינטרנט

לא משנה לך מה חושבים עלייך? בעולם הווירטואלי לכל אייטם, אזכור או רכילות, יש משמעות גדולה, שנשארת ברחבי הרשת לטווח ארוך. איך מאתרים את כל אותם אזכורים אודותייך?

48% ממגייסי כוח אדם נכנסים לאתרים ולפרופילים אישיים של מועמדים לעבודה. 

כל העמודים שנסרקים על ידי גוגל מתנקזים לתוצאות החיפוש. חשוב להשפיע לא רק על המידע שיוצג לגולשים שיחפשו אתכם, אלא גם על הצורה בה הוא יוצג. העולם הווירטואלי של כל אדם, מורכב בעיקרו מפוסטים ועמודים מאתרים ומבלוגים, הודעות מעיתונות מקוונת, מידע מרשתות חברתיות, טוקבקים ועוד.

שליטה ובקרה על מה שנאמר עלייך (לפחות בתוצאות החיפוש הראשונות), תגרום לנוכחות חיובית ומניעת נזק עתידי. בין אם אתם פעילים ברשתות חברתיות, בבלוגים ובפורומים, גולשים עשויים להזכיר את שמכם בהקשר כזה או אחר.

מה ניתן ללמוד ממוניטין באינטרנט?

הפרופיל האינטרנטי שלכם משמש בין היתר, כמראה להצלחה מקצועית. מעסיקים ומגייסי כוח אדם יכולים ללמוד רבות על כל מועמד, מבלי לדבר איתו בכלל. אם כך, איך נבחנים שכירים פוטנציאליים באינטרנט?

"העולם הווירטואלי לא אוהב לשמור סודות"
  • תמונות שלך שנעשה בהן שימוש ללא ידיעתך והרשאתך.
  • מידע לא מחמיא שנאמר בהקשר למקום העבודה או המעסיק שלך.
  • מידע מפליל על מעורבות לשעבר בתהליך משפטי.
  • חוסר מעורבות ברשתות חברתיות בימינו מצביע על מספר בעיות, בעיקר חברתיות, שעשויות להשפיע על סיכויי הקבלה לעבודה.

נוכחות חיובית באינטרנט, תחת שמך או שם העסק שלך, עשויים להביא לקידום עסקים ולתדמית מכובדת, בזמן שאזכורים שליליים עלולים לסחוף דעות לא טובות לגבייך, שבעקיפין עלולות לפגוע גם בקריירה שלך.

המסקנה היא שעלייך להגן על המוניטין האינטרנטי שלך ולהגדיל את הנוכחות סביב שמך על ידי שליטה ובקרה על כל מה שנאמר עלייך, בכל זירה אפשרית. עשה זאת בכדי להגן על הקריירה שלך,על השם שלך, על חברייך ומשפחתך.

מקור:

קרדיט: KBSD Digital Marketing
קרדיט: KBSD Digital Marketing

 

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button