שחקן ה-NBA שהעביר לכולם שיעור במיתוג אישי

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

האם פעם קיבלתם חתימה מאדם שאתם מעריצים, או הצטלמתם איתו? אם זה קרה לכם, סביר להניח שהייתם מאושרים מאוד באותו רגע. עכשיו, קחו את הצד של אותו מפורסם ודמיינו לעצמכם כמה מעריצים פוגשים אותו באמצע היום, מבקשים חתימה או תמונה ופשוט "מפריעים" לשגרת היום שלו.

יש ידוענים שמשתפים פעולה, יש כאלו שלא יוצאים לרחוב או לקניון, כדי לא להיות מוטרדים על ידי הציבור, או כאלו שפשוט לא משתפים פעולה עם המעריצים. אלו שלא משתפים פעולה, עלולים לפגוע בצורה מסוימת במעריצים שלהם ולאכזב אותם.

זה בדיוק המקרה של שחקן ה-NBA דמיאן לילארד מפורטלנד, שפורסם ב-YAHOO Sports. לילארד סירב להצטלם עם אחד המעריצים הצעירים שלו, בזמן שערך קניות. כשחזר לביתו, הוא נזכר במקרה, הצטער על כך וגם שיתף את העוקבים שלו בטוויטר בתחושותיו: "תלמיד תיכון רצה להצטלם איתי. סירבתי וביקשתי שייתן לי לסיים את הקניות. אני מרגיש רע עכשיו". המהלך הזה, אולי מבלי לשים לב, הוא חלק חשוב במיתוג אישי, שרק עשה טוב לשחקן.

 

למה להפסיד מעריץ אם אפשר להרוויח עוד כמה?

מיד אחרי הציוץ של לילארד, פנה אליו הנער וציין: "זה הייתי אני, וזה בסדר. אני לא יכול להאשים אותך, זה בטח מטריד להצטלם מיליון פעם ביום, ננסה בפעם הבאה". תשובת הנער פתחה פתח לסיפור הצלחה אינטרנטי המהווה דוגמא לשיווק ברשתות חברתיות. לילארד הזמין את הנער באופן אישי כדי להצטלם איתו, והנער בתגובה, שיתף את החברים שלו בטוויטר, וציין עד כמה הוא מעריץ אותו. כל ה"שיחות" שהתנהלו על גבי הרשת החברתית, זכו לתגובות רבות של גולשים אחרים.

לבסוף פרסם לילארד תמונה שלו עם אותו נער, מה שהוביל לתגובות רבות ואוהדות בטוויטר. המקרה הזה הוא דוגמא מצוינת להפיכת מקרה בעייתי לחיובי מאוד – ובמקום להפסיד מעריץ אחד, הוסיף לעצמו דמיאן לילארד מעריצים רבים אחרים. גם מפורסמים צריכים שיווק באינטרנט המקרה של שחקן ה-NBA מדגיש את החשיבות של מיתוג אישי ושיווק נכון ברשתות חברתיות. כיום, אנשים רבים ולא רק ידוענים זקוקים למיתוג אישי מוצלח: אנשי ציבור, עורכי דין, מאמנים אישיים, רופאים ועוד – עבור כולם, מדובר בחלק חשוב ביצירת התדמית שלהם בעיני הציבור, בעידן שחלק גדול ממנו מתנהל ברשתות החברתיות.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button