פרסום ממומן

יצירת תכנים אינטרנטיים איכותיים ופעילות במגוון פלטפורמות אינטרנטיות, היא דרך מצוינת למינוף שיווקי באינטרנט. יחד עם זאת, על מנת להגיע לאפקט שיווקי בזמן קצר לקהל יעד רלוונטי וממוקד, ניתן לעשות שימוש בפלטפורמות הנהדרות אותן מציעה לנו הרשת.

למה פרסום באינטרנט ולא במדיה המסורתית?

פרסום במדיה המסורתית (טלוויזיה, עיתונים, רדיו) לא מתאים למרבית העסקים ממספר סיבות. הסיבה הראשונה היא כמובן תקציבית. הפקת סרטון פרסומת ורכישת “זמן אוויר” בערוצים המסחריים הם עסק לא זול בכלל, מה שלא מתאים לכל אחד.

הסיבה השנייה, אך החשובה לא פחות היא העובדה שקשה מאוד עד בלתי אפשרי למדוד את יעילותו של הפרסום במדיה המסורתית ולקבל תשובות מדויקות לשאלות כמו כמה אנשים צפו בפרסומת בזמן שידורה או במודעה של עיתון סוף השבוע? מהו היחס המדויק בין הסכום שהושקע בפרסום לבין הרווח שהוא הניב למפרסם?

ואלה רק חלק מהשאלות שנותרות ללא מענה…

אז מה בתכל’ס?

התשובה היא פשוטה למדי. מה שמתאים עבורכם, בדיוק כמו למרבית העסקים ונותני השירותים בארץ ובעולם כולו, הוא פרסום ממוקד, בעלות משתלמת, שפונה רק לקהל היעד שאותו אתם באמת יכולים לעניין ובשורה התחתונה, יש סיכוי גדול הרבה יותר שממנו גם יצמחו הלקוחות הבאים שלכם.

מה אתם מקבלים?

אפקט שיווקי בזמן קצר
קהל יעד רלוונטי וממוקד
פרסום בפייסבוק וב- Google

פרסום ב-Google

אתם יודעים מה משותף למעל 80% מהרכישות בעולם כולו? ניחשתם נכון – מעל 80% מהרכישות מתחילות בחיפוש ב-Google אחר אותו מוצר או שירות שאותו מעוניינים לרכוש. בעזרת תכנון נכון והקמה מקצועית של קמפיין פרסום, גם אתם תוכלו ‘לקפוץ’ אל מול עיניו של הגולש בדיוק באותה שנייה שבה הוא זקוק לכם ולספק לו את מה שהוא צריך יותר מהכל, כאן ועכשיו.

פרסום ב-Facebook

יותר 2.5 מיליון ישראלים נכנסים לפייסבוק באופן יומיומי. במילים אחרות, בכל יום יש כמעט 3 מיליון ישראלים שבפניהם תוכלו לחשוף את המוצר שלכם. אבל מה שחשוב באמת זו העובדה שפייסבוק מספקת למפרסמים יכולות מיקוד מדהימות, כמו למשל על פי תחומי עניין, סטטוס בחיים, גיל, מין, ואזור מגורים – הכל כדי שתוכלו ‘לברור בפינצטה’ את פלח השוק המתאים לכם ביותר ולראות את מעגל הלקוחות שלכם גדל באופן שלא הכרתם עד כה.

פרסום ב-Outbrain

Outbrain הנה פלטפורמה שמטרתה היא הפצת תכנים באופן טבעי, באתרים הגדולים ביותר בארץ ובעולם כולו. באמצעות Outbrain גם אתם יכולים להפיץ את הכתבה שלכם באתרים כמו כלכליסט, ynet, TheMarker ואפילו ב-CNN, ESPN ו-Fox News, הכל בהתאם לקהל היעד הרלוונטי אליכם.

אוקיי, השתכנענו, מה עכשיו?

eBrand מפעילה מזה מספר שנים בהצלחה רבה עשרות פרויקטים שמשולבים בהם קמפיינים לפרסום המבוססים על חשיפה וקליקים (בעיקר ב-Google וב-Facebook). מהניסיון שלנו, ניתן להגיע ליעדים מרשימים, לחוש באפקט השיווקי וכמובן גם להחזיר את ההשקעה – על ידי ניהול קמפיין בצורה נכונה ומדויקת.

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח להראות לכם כיצד בתוך זמן קצר, תוכלו גם אתם להגדיל את נראות העסק, לבסס את הנוכחות האינטרנטית, לחזק את שם המותג שלכם ולהגדיל את מספר הלקוחות.

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

Call Now Button