הוזמנת לראיון עבודה? 4 שלבים מהירים למחיקת תמונות אישיות לא רצויות בפייסבוק

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

זה קרה (או יקרה) כמעט לכולנו. רגע לפני ראיון העבודה, מתגנב אלינו החשש כי הבוס העתידי עלול לגלות עלינו באינטרנט משהו שאנחנו ממש לא רוצים שהוא יידע.

אנחנו כל הזמן מדברים על החשיבות של תוצאות החיפוש בניהול המוניטין האינטרנטי שלנו, אבל הגדרות הפרטיות ברשתות החברתיות – חשובות לא פחות.

התדמית שלנו בעיננו מול התדמית שאנחנו רוצים שתוצג 

וכשמדברים על הגדרות הפרטיות ברשתות החברתיות, בדרך כלל מתכוונים לפייסבוק. או יותר נכון, לתמונות פייסבוק. אילו תמונות יכולות לפגוע לנו במוניטין? זו יכולה להיות תמונת פייסבוק ממסיבה פרועה במיוחד, או תמונת פייסבוק של רגע אינטימי (שמשום מה חשבנו להפוך אותו לנחלת הכלל) שחלקנו עם בן או בת הזוג ואפילו תמונה ביציע של קבוצת הכדורגל האהודה עלינו. נכון שבעינינו התמונות שלנו משקפות את מי שאנחנו, אבל לא תמיד זה נכון שאותה תדמית תעמוד לנגד הבוס הפוטנציאלי שלנו.

מדיניות הפרטיות של פייסבוק משתנה בתדירות גבוהה, בעיקר בניסיון לשפר את ידידותיות המשתמש. לא תמיד זה מצליח להם – הפעם דווקא נראה שכן.

הפיצ'ר החדש – ידידותי למשתמש

הפיצ'ר החדש מאפשר לכם לעבור בזריזות על תמונות שלכם שהעליתם ושכחתם מקיומם, או כאלה שתייגתם ולא ידעתם שהם שם. השינוי החדש של פייסבוק מאפשר לכם למחוק תמונות שיכולות לגרום לכם יותר נזק מתועלת. אז למה צריך את זה ? כיום בידנו האפשרות להחליט איזה תמונה אנחנו מעוניינים שאנשים מסוימים יראו ואיזה תמונות יהיו למעגל הקרוב בלבד. לפניכם ארבעה שלבים פשוטים למחיקת התמונות מהפייסבוק שלכם:

1 – היכנסו ליומן הפעילויות שלכם ( activity log ) על מנת לראות את התמונות בהם תוייגתם.
2 – ביומן הפעילויות היכנסו לתמונות בהם תוייגתם
3- השתמש בפילטרים "משותף עם" ו"בציר הזמן" (shared with & on timeline) על מנת לראות תמונות שהסרתם מהטיים ליין שלכם
4 – במידה והבחנתם בתמונה שלא עושה עמכם חסד בלשון המעטה, מיחקו אותה.

זכרו:

כיום מעסיקים רבים משתמשים בפרופילים האישיים במדיה החברתית כאינדיקציה לבדיקת נתוני המועמד לפרופיל המשרה והחברה. כ- 51% בודקים האם המועמד מתאים עבור החברה ומאפייניה. מדובר על נתון משמעותי שמבטא את הרוח החדשה בגיוס: כיום ראיון אישי כבר לא מספיק לקבוע האם אתם מועמדים למשרה, אלא גם כיצד אתם נראים ברשתות החברתיות השונות.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button