היחלשותו של המותג לברון ג'יימס

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

לפני כחודש פרסמנו פוסט של מיתוג של חמשת שחקני ה-NBA, שעושים את השימוש האפקטיבי ביותר במיתוג אישי באינטרנט. לברון ג'יימס, שהודיע השבוע על מעברו מקליבלנד לטובת מיאמי, לא נכלל שם, שכן הוא לא ראה צורך למתג את עצמו במדיה החברתית וברשתות ה-WEB2.0, אבל ללא ספק מדובר באחד מהמותגים האנושיים החזקים בתולדות הליגה, ומייקל ג'ורדן, עימך הסליחה.

כל זה היה נכון, עד לפני מספר ימים, כשג'יימס סופסוף פתח חשבון טוויטר תחת השם KingJames, כשהציוץ הראשון היה אגבי ביותר. משהו בסגנון "אח שלי, כריס פול, שכנע אותי – אז אני כאן! האאא". פתיחת חשבון הטוויטר האגבית, היה למעשה חלק ממהלך מחושב ומתוכנן של צוות יחסי הציבור, הפרסומאים ויועצי התקשורת של המותג לברון ג'יימס. כל אלו שמרו את מעברו למיאמי בסוד, ליצירת ציפיה לקראת ההודעה הדרמטית שתחזק את המותג.

השיא היה בריאיון טלוויזיוני ב-ESPN, שאת בלעדיותו התנה ג'יימס בכך שהרשת תקדיש לו שעת שידור שלמה, במהלכה הרווחים מהפרסומות יועברו למטרת צדקה. התנייה שקצת מזכירה הודעות מהנשיא האמריקאי לאומה.

עוד על המותג לברון ג'יימס בפוסט המלא

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button