הנתונים מדברים: למה ניהול מוניטין חשוב כל כך?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

עולם האינטרנט הוא עולם שעובד 24 שעות, שבעה ימים בשבוע. בכל רגע קורה משהו, מישהו אחר כותב על זה, מגיב, ואחרים יכולים לראות הכל בקלות ובמהירות. לפעמים, גם אזכורים שליליים עלולים לצוץ ברשת ובמיוחד במנוע החיפוש גוגל.

במילים אחרות – המוניטין שלך חי לנצח. זו הסיבה שניהול מוניטין חשוב כל כך בעידן הנוכחי. ניהול מוניטין עוסק גם בחיזוק המוניטין החיובי שקיים. נסו לדמיין כמה פעמים קראתם המלצות וחוות דעת על בית עסק מסוים. הרבה חוות דעת חיוביות עוזרות לחיזוק המוניטין של בית העסק וכך מביאות אליו יותר לקוחות.

הנה כמה נתונים על הרגלים ואמונות של גולשים, שמעידים על כך שמוניטין הוא דבר חשוב ביותר. הנתונים לקוחים מתרשים שהועלה באתר MYCUSTOMER.

  • 80 אחוזים מהמבוגרים טוענים שהם מחשיבים מאוד או במידת מה את ההמלצות של חבריהם ובני משפחתם לקנות מוצר כלשהו.
  • 78 אחוזים מהמנהלים שמחפשים עובדים, יבדקו את המועמדים שלהם באמצעות רשת האינטרנט לפני הפגישה איתם. 35 אחוזים גם פסלו מועמדים על סמך אינפורמציה שמצאו עליהם ברשת.
  • 87 אחוזים מהנשאלים סבורים שהמוניטין של מנכ"ל חברה חשוב מאוד ומשליך על המוניטין של החברה כולה.
  • 90 אחוזים מהצרכנים סומכים על המלצות שקיבלו מאחרים.
  • 83 אחוזים מהחברות יתמודדו במהלך חמש השנים הבאות עם משבר שישפיע לרעה על הרווחים שלהן באופן משמעותי.

איך אפשר להתמודד עם הסכנות האלה?

כיום, חברות, גופים ואנשים מבינים שכולם נמצאים באינטרנט כל הזמן ולכן עליהם לשמור על המוניטין שלהם כל הזמן. ניהול מוניטין כולל בין היתר הערכה של התוצאות הראשונות בגוגל ובדיקה של כל אזכור חדש. אם התוצאות שליליות ברובן, מתבצעת יצירת תוכן חיובי חדש שנועד לתפוס את המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש, על חשבון התוצאות השליליות.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button