האתר שלכם נפל ב-Google? הגרף הזה יעזור לכם להבין למה

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

ביום בהיר אחד גיליתם שהאתר שלכם ירד בתוצאות החיפוש של Google. מספר הפניות שתקבלו יהיו קטן יותר, פחות גולשים ייחשפו לאתר ואתם תצטרכו לבצע צעדים כדי לנסות להחזיר את המצב לקדמותו.

Google משנה את האלגוריתם שלו מאות פעמים בכל שנה, ובכל פעם שמבוצע שינוי, יש סיכוי שהוא ישפיע לרעה על תוצאות החיפוש בדרכים שונות. כלי בשם Ranger Rank Risk Index יכול לזהות את התנודות האלה ולמדוד אותן ברגע שהן מתרחשות, על פי כתובת האתר ומילות המפתח הרלוונטיות שלכם. כך, ניתן לזהות תוצאות שליליות ולטפל בהן במהירות.

rank-rangerהכלי חוקר כיצד משתנות התוצאות דרך האלגוריתם של Google. בכל שנה, משחררת Google עדכונים רבים לאלגוריתם. ישנם עדכונים מדוברים שמפורסמים בתקשורת, אבל גם עדכונים קטנים עלולים לסכן את הדירוג שלכם. באמצעות הכלי החדש, ניתן לנטר באופן יומיומי ומקיף, שינויים באלגוריתם של Google, מיד עם העדכונים שמבוצעים. ככל שתדעו על שינויים מוקדם יותר, כך תוכלו לטפל בסיכון בצורה יעילה יותר.

ממה מורכב הגרף?

המספרים שמוצגים בגרפים מייצגים את השינוי בדירוג בתאריך מסוים. ככל שמדד הסיכון גבוה יותר, זהו סימן לכך שהדירוגים ב-Google השתנו. הצבעים מעידים על רמת הסיכון: הצבע האדום מייצג סכנה גבוהה שמצריכה פעולה כדי לשפר את התוצאות, ואילו צבעי הירוק והכחול מסמלים סכנה נמוכה.

כך נראה הגרף שיוכל לסייע לכם:

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button