
האם אפשר למחוק ביקורות מגוגל מיי ביזנס (Google My Business)?
אחד מהרכיבים החשובים ביותר של ניהול מוניטין באינטרנט בימינו, הוא הביקורות (חוות הדעת) המופיעות בפיצ'ר Google My Business (גוגל מיי ביזנס) תחת שם העסק /
דף הבית » ניהול מוניטין לעסקים » הקמת Google My Business לעסקים
כיום, כל אחד כבר יודע שאם אינך מופיע בתוצאות החיפוש של Google – אתה לא קיים. מדובר באלמנט שנחשב קריטי בעיקר עבור בעלי עסקים, שזקוקים לחשיפה הזו כמו אוויר לנשימה. אבל גם בתוצאות החיפוש של Google יש רמות שונות של נראות, שיכולות להשפיע בהתאם עד כמה לקוחות פוטנציאלים יבחינו בעסק שלכם.
אחד הכלים ש-Google יצרו בשנים האחרונות כדי להבליט עסקים בתוצאות החיפוש נקרא "גוגל מיי ביזנס", ומתברר כי הוא אפקטיבי מאוד בקידום עסקים דרך תוצאות החיפוש.
מדובר במעין כרטיס ביקור של העסק שמופיע בראש תוצאות החיפוש. הוא מכיל את כל המידע הראשוני על העסק שנחוץ ללקוח: שם העסק, תיאור קצר עליו, כתובתו, שעות פתיחה, דרכי יצירת קשר עם העסק, תמונות של המקום ועוד. ניתן באמצעות הכלי הזה גם לקרוא ביקורות גולשים על העסק כדי להעריך את איכותו ואמינותו.
גוגל מיי ביזנס מספק לעסק שלכם רמת נראות גדולה פי כמה בהשוואה למצב שבו העסק שלכם מופיע בתור שורה בתוצאות החיפוש בלבד. בנוסף, הוא משמש בתור מעין כרטיס ביקור וירטואלי מעוצב של העסק ב-Google והזדמנות להראות ללקוח מה הופך את העסק שלכם לייחודי על פני המתחרים. וכמו שכולם יודעים – אין שני לרושם ראשוני.
הקמת כרטיס גוגל מיי ביזנס תמקם את העסק שלכם על גבי Google Maps, וכך אם יחפשו את תחום העיסוק שלכם על גבי המפה (דבר שקורה לא מעט בשנים האחרונות), אתם עשויים לקבל חשיפה רבה יותר. בדרך כלל, לאחר הקמת Google My Business, עסקים רבים מגלים כי הכרטיס נחשף למאות משתמשים מדי חודש, ולעתים אף לאלפים.
אם אתם מעניקים שירותים טובים או מוצרים מעולים, סביר להניח שכרטיס העסק שלכם יהיה כר פורה לביקורות חיוביות מצד לקוחותיכם או לקוחות פוטנציאליים שהתרשמו מרמת השירות שלכם. ציון משוקלל גבוה בביקורות, כידוע, הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר כיום לפני ביצוע עסקה או לפני הגעה לבית העסק.
השירות שאנו מציעים מצד אחד יחסוך מכם את ההתעסקות בכל הפרוצדורה שקשורה להקמה ולניהול כרטיס העסק שלכם ב-Google My Business, ומצד שני תוכלו להיעזר בניסיון שלנו בתחום כדי להפיק ממנו את הטוב ביותר, גם בהמשך. למשל: בהשגת ביקורות רבות מלקוחות מרוצים ועל ידי כך בשיפור ציון העסק, בהוספת תמונות, בהעלאת פוסטים לכרטיס שימתגו אותו עוד יותר ועוד.
או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:
אחד מהרכיבים החשובים ביותר של ניהול מוניטין באינטרנט בימינו, הוא הביקורות (חוות הדעת) המופיעות בפיצ'ר Google My Business (גוגל מיי ביזנס) תחת שם העסק /
שיתוף ב facebook Facebook שיתוף ב twitter Twitter שיתוף ב linkedin LinkedIn שיתוף ב whatsapp WhatsApp שיתוף ב email שליחה במייל שיתוף ב print הדפסה
ביקורות אינטרנטיות הפכו חלק בלתי נפרד מהעולם הדיגיטלי, והביקורות המופיעות בחיפוש פשוט בגוגל משחקות חלק גדול מאוד בבחירות הלקוחות את נותני השירות. למעשה, כמעט 90