[vc_row][vc_column width=”1/1″ animation=”left-to-right”][vc_toggle title=”כשאני כותב את השם שלי ב- Google, אני רואה דברים רעים בתוצאות החיפוש – האם אפשר למחוק אותם?” open=”false”]מחיקת התכנים תלויה באתר בו הם פורסמו ובגוף העומד מאחוריהם. במידה והתוכן לא נכון (לשון הרע), או שמדובר בתוכן לא מעודכן והאתר בו הוא פורסם היינו גוף גדול (כמו YNET למשל), ניתן לשקול לפנות אליהם בבקשה להסרה. כמובן שלא תמיד ניתן לעשות זאת ועל כך בתשובה לשאלה הבאה.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_toggle title=”האם אתם פונים ל- Google או לבעלי האתרים בדרישה להוריד את התוכן?” open=”false”]במקרים בהם ישנו חשד ללשון הרע או תכנים פוגעניים המכילים סקס, אלימות, או פרטים אישיים האסורים בפרסום’, ניתן יהיה לפנות ל- Google דרך הקישור הזה,  אך אין התחייבות שהם אכן יסירו את התוכן וברוב המקרים (מהניסיון הרב שלנו) הסיכויים לכך נמוכים.
פניה לבעלי אתרים פרטיים חייבת להתבצע בשיקול דעת, מאחר ולפעמים הבקשה עשויה דווקא לגרום לתגובת נגד שתחמיר את המצב. את eBrand מלווה צוות משפטי המורכב מעורכי דין המתמחים בדיני אינטרנט ותקשורת. אנו נעזרים בהם הן לצורך ייעוץ ראשוני והן לצורך ליווי מלא בתהליך.
[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_toggle title=”באילו מקומות אתם מכניסים את השם שלי לאינטרנט” open=”false”]במהלך קמפיין הדחקת אזכורים שליליים, אנו מפיצים את שמך בפלטפורמות תוכן רלוונטיות לתחום הספציפי בו העסק שלך או אתה כאדם פרטי פועל. כמו: אתרים עצמאיים, רשתות חברתיות, אתרי מאמרים, אתרי שיתוף וידאו, מסמכים, מצגות, שיתוף קישורים, אינדקסים עסקיים ועוד.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_toggle title=”אילו תכנים אתם מכניסים תחת השם שלי לאינטרנט” open=”false”]אנו מקפידים שהתוכן יהיה רלוונטי לתחום העיסוק או העניין שלך. את התוכן אנו יוצרים לרוב בשיתוף פעולה חלקי או מלא שלך. המטרה היא לא סתם “לדחוף תכנים” לאינטרנט, אלא לנצל את פעילות התוכן לצורך מיתוג אישי או עסקי רלוונטי שלך תחת שמך.
סוגי התכנים הם מגוונים ביותר: מאמרי פרשנות, תוכן כללי (הגדרות מושגים), מצגות, סרטוני וידאו, פודקאסטים, אינפוגרפיקות וכו’. 
[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_toggle title=”כמה עולה קמפיין ניהול מוניטין הדחקת אזכורים שליליים?” open=”false”]לקמפיין ההדחקה ישנם מספר גורמים המשפיעים על התמחור, עליהם ניתן ללמוד כאן[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_toggle title=”כמה זמן נמשך קמפיין הדחקת אזכורים שליליים וניהול מוניטין באינרנט” open=”false”]קמפיין הדחקת אזכורים שליליים נמשך חצי שנה לפחות. בכדי שהתוצאות יהיו איכותיות ויציבות, לרוב יש לנהל את הקמפיין במשך כשנה – שנתיים. גם אם האזכור השלילי הודחק במהרה, יש להמשיך בקמפיין זמן סביר, בכדי להבטיח את יציבותן של הפלטפורמות החיוביות בתוצאות הראשונות ועמידותן כנגד האזכור שהודחק ובמקרים מסוימים על מנת להגביר את האפקט השיווקי שנוצר.
יש לזכור כי בקמפיין ניהול מוניטין בתוצאות החיפוש, גורם הזמן אינו תלוי רק ב- eBrand, היות ול- Google יש את תזמון הזה שלו בו הוא מעדכן את האינדקס וסורק את האתרים.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_toggle title=”מה נדרש ממני במהלך הקמפיין?” open=”false”]בכדי שהקמפיין יצליח ובכדי שניהול המוניטין שלך ברשת יציג תמונה איכותית ואמינה שלך, מומלץ שהלקוח ישתף איתנו פעולה ביצירת התכנים. ככל ששיתוף הפעולה רב יותר, כך איכות התכנים תהיה גבוהה יותר ותדמיתך ברשת תשתפר. בדרך כלל השיתוף הפעולה המינימלי הנדרש הוא של כחצי שעה-שעה בשבוע.

ל- eBrand יש צוות תוכן מיומן, המנוסה ביצירת תכנים ממגוון רחב מאוד של תחומים. eBrand רואה עצמה האחראית הבלעדית על ניהול התוכן בכל פרויקט ואינה “משאירה” את העבודה ללקוח.

יש לציין כי ברמה הטכנית ניתן לבצע בקמפיין ניהול מוניטין בתוצאות החיפוש מוצלח גם ללא מעורבות עם הלקוח, אך זה יפגע באיכות התכנים ובאמינות שלהם.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_toggle title=”האם אתם מתחייבים לשינוי בתוצאות החיפוש?” open=”false”]לאור העובדה כי תוצאות הקמפיין תלויות בצד ג’ (מנוע החיפוש של Google) ולעתים צדדים מתנגדים (גולשים עוינים, אתרים של מתחרים וכו’), אין אנו יכולים להבטיח חוזית שינוי בתוצאות החיפוש – היות ואין לנו שליטה מוחלטת עליהן.
יחד עם זאת, לזכותנו עומדים מאות פרויקטים עם אחוזי הצלחה כמעט משולמים, שנותנים לנו הביטחון כי השיטה ואופן העבודה שלנו יביאו לתוצאות הרצויות.  
[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_toggle title=”הצלחתם לדחוק או להסיר את האזכורים השליליים שלי. מה הלאה?” open=”false”]ברוב המקרים, אנו ממשיכים בפעילות אינטרנטית שנועדה להגביר את האפקט השיווקי שהתקבל מקמפיין הדחקת האזכורים השליליים וניהול המוניטין באינטרנט. במקרה כזה, אנו שמים יותר דגש על יצירת תנועת גולשים, חשיפה והנעה לפעולה, במטרה לתרגם זאת ללקוחות או מכירה.
במקרים בהם אין צורך שיווקי, אנו ממליצים על המשך פעילות בצורה מינורית לצורך מעקב ותחזוקה של המצב הקיים.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_toggle title=”יש לי אזכורים שליליים, אך אינני רוצה שידעו כי נקטתי בפעולה אקטיבית באמצעותכם להדחקתם. מה לעשות?” open=”false”]היות ואנו מודעים לרגישות שישנה במקרים מסוימים לאנשים או חברות המעוניינים בשירות זה, אנו מקפידים לנסח הסכם סודיות, אשר נועד לשמור על הדיסקרטיות של הקמפיין.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row]