האם מנכ"ל "אשלי מדיסון" ביצע קמפיין ניהול מוניטין?
לפעמים מגיע השלב בחיים בו אנשים חייבים לבצע שינוי תדמית. זה יכול לקרות בעקבות שינוי בקריירה, שינוי בסטטוס המשפחתי-אישי, או בעקבות משבר עסקי-מקצועי – בדיוק כמו שקרה לנואל בידרמן, שכיהן, עד לפני שנה, בתור המנכ"ל של "אשלי מדיסון", אתר ההיכרויות לאנשים נשואים, שנפרץ ברעש גדול ובעקבות כך עזבו אותו המוני גולשים.
האם Google מבצעת מניפולציה בתוצאות החיפוש של הילארי קלינטון?
הבחירות בארה"ב מתקרבות והמועמדים המובילים, הילארי קלינטון ודונלד טראמפ, נכנסים לישורת האחרונה לקרב ראש בראש ביניהם. לשניהם היסטוריה מפוארת, בין אם בפוליטיקה ובין אם בעולם העסקים, השניים צברו לא מעט הישגים אישיים, לצד התבטאויות ופרשיות לא נעימות.
5 סיבות למה כדאי לפרסם כתבות באתרי תוכן מובילים לטובת המוניטין באינטרנט
אחד מהאלמנטים המרכזיים בניהול מוניטין באינטרנט, הוא יצירת נוכחות חיובית עם שליטה על ידי שימוש באתרים העצמאיים ופלטפורמות שיתופיות, שתתבטא בתוצאות החיפוש תחת שם המותג או הבן אדם.
ניקוי שם בגוגל: איך מתמחרים?
אנשים רבים פונים אלינו לצורך ניקוי שם בגוגל. סיטואציות שונות עלולות להוביל לכך שיווצר תוכן שכולל אזכורים שליליים על אדם או על עסק. עובד שפוטר ויוצא במסע נקמה, אישום משפטי שקיבל חשיפה מרובה, עודף מתחרים… כל אלו הם רק חלק קטן מהמצבים שעלולים להוביל להשארת כתם על שמכם, אותם אזכורים ילוו אתכם בכל מקום בו יחפשו אתכם במנועי החיפוש. על סמך מה מתמחרים שירות כזה?
5 דוגמאות טובות לניהול מוניטין גרוע של עסקים
ביקורות באינטרנט יכולות להרוס עסקים ולפגוע בקהל הלקוחות. בגלל שהרשת היא חופשית וביקורות יכולות לצוץ מידי פעם ופעם, מומלץ לעסקים כן להגיב על הביקורות, אך עם זאת, אופן התגובה צריך להיות מבוקר ומכובד. במקרה שהתגובות של העסק לא יהיו מכבדות, הדבר יכול להפוך לאמצעי הרסני בדרך לפגיעה משמעותית במוניטין האינטרנטי של העסק. אתר האינטרנט anchorwave ריכז בכתבה כמה דוגמאות לביקורות שיכולות לפגוע בניהול המוניטין של החברה שלכם.
איך מצליחים להגן על מוניטין ברשת?
בעל עסק? מחפש עבודה? מצפה לדייט? ייתכן שאם מישהו לא אוהב אותך, בלשון המעטה, נכנסת לבעיה! לא משנה מה המניע, לכל אחד יש את הכוח לפרסם
ניקוי מוניטין שלילי באינטרנט ובתוצאות החיפוש – שלבים בביצוע
כל פרסום כזה או אחר, מופץ במהירות רבה ברשת האינטרנט. הקצב המהיר של התפשטות המידע בעולם הווירטואלי מקשה על ניקוי מוניטין שלילי באינטרנט. עם זאת, ניתן להשתמש במהירות המסחררת הזו גם לצורך ניקוי המוניטין, ולא רק לצורך השחרת שמו של אדם או עסק.
עלית לכותרות בהיבט שלילי? 5 טיפים ל"הנמכת פרופיל" פייסבוק
למרות שכבר עבר שבוע, פרשת החייל היורה בחברון ממשיכה להיות בכותרות ולתפוס מקום מרכזי בשיח הציבורי – אבל אותנו מעניין להתייחס לזה מהיבט אחר.
6 אלמנטים המשפיעים על המוניטין בתוצאות החיפוש
האופן בו שם המותג (בין אם מדובר בשם שלנו או של העסק/חברה שלנו) מופיע בתוצאות החיפוש, הוא הבסיס למוניטין האינטרנטי. כוחו של Google
איך לגלות מי מאחורי התמונה המפוקסלת ב- 6 שלבים פשוטים
צו איסור הפרסום שהוטל על שמה של ענבל אור בשבוע שעבר, היה מלכתחילה אבסורדי נוכח ה"רמזים" העבים שהתלוו אליו, בדבר זהותה של "אשת
מחיקת תוצאות מגוגל – האם זה אפשרי?
גולשים רבים מתחבטים בשאלה, האם ואיך ניתן למחוק תוצאות חיפוש מגוגל. התשובה לשאלה היא כן, אך חשוב לדעת שמדובר בהליכים שעלולים לקחת זמן ולא תמיד יעבדו.
מתוך GeekTime: כשאורנג' הפכה לפרטנר – הטוב והרע
אתמול בשעה 10:00 בבוקר, בוצע השינוי הגדול וברגע אחד, המותג המוכר "Orange ישראל" נעלם כלא היה. מאותו הרגע ואילך, שונה שם המותג ל-Partner, וגם
מהו ניהול מוניטין שלילי באינטרנט?
חברת איברנד פועלת בתחום ניהול המוניטין מאז הקמתה, בשנת 2008. עיקר העיסוק במסגרת פעילות החברה, הוא ביצירת תוכן חיובי, עם דגש על השפעה
מה ההבדל בין הדחקה להסרת תוצאות מגוגל
במסגרת ניהול מוניטין באינטרנט, נהוג להשתמש ב-2 שיטות עיקריות לטיפול בסוגיה של אזכורים שליליים אודות אדם או ארגון. פנייה לבעלי אתרים לצורך הסרת תוצאות
3 זירות עיקריות המשפיעות על המוניטין האינטרנטי של בן אדם או מותג
ניהול מוניטין ברשת, הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה האינטרנטית של כל עסק או אדם מפורסם. בכדי להשפיע על מוניטין אינטרנטי, יש לבצע