לראשונה בישראל: וובינר מוניטין בתוצאות החיפוש – מקרה נוחי דנקנר
אנחנו מזמינים אתכם לצפות בוובינר הראשון בישראל שיעסוק על ניתוח תוצאות חיפוש ב-Google, כחלק מפעילות לניהול מוניטין לאנשים ולעסקים. לראשונה, סוכנות הדיגיטל eBrand
מדריך | איך לבקש הסרת חוות דעת ב-Google My Business?
במסגרת העדכונים שלנו פה בבלוג, דיברנו כמה וכמה פעמים על ניהול תגובות וחוות דעות ב-Google My Business. שאלה שעליה טרם ענינו היא "מתי ניתן לבקש מגוגל הסרה של חוות דעת או ביקורות בדף העסק?"
איך אפשר לגלות באיזה הקשרים מחפשים את השם שלך בגוגל?
בחודשים האחרונים אנחנו מקבלים פניות רבות לגבי כתבות לא מחמיאות שעולות בתוצאות החיפוש של גוגל. השוני בפניות האלו הוא שאנשים הגיעו לכתבות הללו לא דרך חיפוש השם בצורה מבודדת, אלא בצירוף של עוד מילים לפני או אחרי השם.
ניתוח המיתוג האישי באינטרנט של השר דוד אמסלם
ברכות, יש לנו ממשלה חדשה אחרי שנה וחצי של מסעות בחירות לא נגמרים, והתקרבות מסוכנת אל עבר מערכת בחירות רביעית. עם זאת, הממשלה
צפו | כיצד מיתוג אישי באינטרנט יכול לתרום במציאת עבודה חדשה?
משבר הקורונה פגע בכל תחומי החיים השגרתיים שהיו לנו. צעדי ההתייעלות, סגירת העסקים וצמצום כוח האדם בחברות רבות, הובילו את שוק העבודה לאחוזי
מדריך | כך תוסיפו מוצרים למכירה ישירות מה-Google My Business
יש לכם עסק? כמעט בוודאות אתם מציעים למכירה מוצרים שונים – מגביע גלידה, דרך חלקי חילוף למחשבים, ריהוט לבית ולמשרד, ביגוד, מוצרים בהתאמה אישית ועד לנכסי נדל”ן ורכבים.
צפו: מהו כרטיס מידע ב-Google ואיך ניתן לנהל אותו?
אם חיפשתם בשנים האחרונות דמות מוכרת וציבורית, בטח שמתם לב לקופסת המיתוג בצד שמאל של תוצאות החיפוש. בטח גם ראיתם שחלק מהפרטים שמופיעים שם, נשאבים ממקורות אינטרנטיים כמו ויקיפדיה או מאגרי תמונות.
חדש! הצגת מוצרים בתוך דף ה-Google My Business של העסק
כחלק מהעדכונים השוטפים על הפיצ'רים והאופציות החדשות במנועי החיפוש של גוגל, נתקלנו ללא התראה מוקדמת בתצוגת מוצרים חדשנית בדף ה-Google My Business של
Google מרחיבה את תצוגת התמונות בתוצאות החיפוש האורגניות
במסגרת הבלוג הזה, אנחנו מעדכנים מפעם לפעם בניסויים, מחקרים ובמידע חדשני ומעניין בנושאי הדיגיטל והרשת. במהלך העבודה השוטפת על מספר פרויקטים במקביל, שמנו לב כי כאשר אנחנו מחפשים שם של אישיות מסוימת, ישנו הבדל בצורת הצגת תוצאות החיפוש – בכל הנוגע לתמונות.
איך תמצאו את כל (אבל ממש, כל) התוצאות על שמכם ב-Google
לא הרבה יודעים, אבל כאשר מחפשים בגוגל שם מסוים, תוצאות החיפוש המוצגות, אינן כוללות את כל התוצאות שיש ברחבי האינטרנט. לפי האלגוריתם של גוגל, ההעדפה היא גיוון של תוצאות חיפוש, והצגה של תוצאה אחת או שתיים מכל אתר.
קורות חיים בעידן הקורונה – המיתוג האישי באינטרנט כמקפצה למציאת עבודה
מציאת המשרה המתאימה לכם, יכולה להיות משימה מתישה וארוכה, במיוחד במצב הנוכחי של מגפת הקורונה, כאשר רבים הוצאו לחל”ת או פוטרו. כיום, כאשר אנשים רבים עובדים מהבית, ניתן לראות כי האינטרנט והעידן הדיגיטלי, מצליח לפתור בעיות רבות, כמו למשל הגבלות תנועה.
צפו | דווקא בזמן הקורונה, תדאגו למיתוג האישי שלכם!
מגפת הקורונה והמשבר הכלכלי גרמו להוצאתם של עובדים רבים לחל”ת או גרוע מכך – לפיטורים. נכון שכרגע השוק נמצא במצב בעייתי, והביקוש לעובדים נמצא בשפל חסר תקדים, אבל זהו בדיוק הזמן לטפל במיתוג האישי שלך.
בעקבות הקורונה – אי אפשר לכתוב ביקורות ב-Google My Business
משבר הקורונה מכה בעוצמה בכל העולם, וגם בעולם הדיגיטל ניתן לראות מספר שינויים לאור המצב. אחרי שנטפליקס נענתה לבקשת משרד התקשורת והורידה את איכות הצפייה, כעת ישנו שינוי חריג נוסף.
ורד סבן – דוגמה לחשיבות ניהול מוניטין באינטרנט בימי הקורונה
הימים הם ימי וירוס הקורונה, והציווי האולטימטיבי הוא להישאר בבית. אולם דווקא בימים אלה בחרה צעירה בשם ורד סבן להתראיין לתוכנית הבוקר של ניב רסקין, ולקבול על כך שקיבלה קנס של חמשת אלפים שקלים בגין הפרת בידוד ביתי.
המסעדה פתוחה רק למשלוחים? זה הזמן לשדרג את הביקורות ב-Google My Business
משבר הקורונה פוגע בכל תחומי החיים. כמובן שהחלק הבריאותי הוא החשוב ביותר והמפחיד ביותר, אך גם לפגיעה הכלכלית קיימת חשיבות רבה. מומחים וכלכלנים