6 מגמות של SEO שכדאי לשים אליהן לב ב-2021
לקראת סוף שנת 2020 ובתחילת שנת 2021, שמנו לב שישנם כמה טרנדים חדשים בתחום ה-SEO שכנראה יהיו פופולריים מאוד בחודשים הקרובים. אם שנת 2020 הייתה
[vc_row][vc_column width="1/2"][dt_fancy_image type="image" image="https://www.ebrand.co.il/wp-content/uploads/2014/11/Stuart-Miles.jpg" style="1" width="200" padding="10" margin_top="0" margin_bottom="0" margin_left="0" margin_right="0" align="left" animation="none" lightbox="true"][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_column_text]על מנת להשפיע על תוצאות החיפוש תחת שמו של מותג/שם עסק, מעבר לפעולות תוכן והפצה, יש לבצע פעולות טכניות ש"יעזרו" למנוע החיפוש להבין (מהר ככל שניתן) כי עמודי האינטרנט החדשים אותם אנו יוצרים במסגרת הפעילות – הם רלוונטיים יותר מאותם אזכורים שליליים שהיו שם קודם לכן. אותן פעולות טכניות נקראות פעולות אופטימיזציה.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/1"][dt_gap height="15"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/1"][vc_column_text]פעולות האופטימיזציה במהלך קמפיין ניהול מוניטין לעסקים הן מגוונות ונחלקות לשניים: פעולות ONSITE (בתוך האתר) ופעולות OFFSITE (מחוץ לאתר). הפעולות בתוך האתרים כוללות בין האתר: העמסת תוכן ויצירת מבנה קישורים פנימיים בתוך האתרים, שיפור הגדרות של מטא-תגים, הגדרת כותרות, תמונות, רכיבים ויזואליים ועוד. מחוץ לאתרים אנו מבצעים פעולות הקשורות בעיקר לבניית קישורים מאתרים חיצוניים, שיתופים ברשתות חברתיות וגם קידום הפלטפורמות החיצוניות עצמן על ידי שיפור המיתוג, העמסת תוכן ועוד.
כל פעולות האופטימיזציה מתבצעות בצורה שוטפת ובתדירות גבוהה, תוך התאמה למצב הנוכחי בתוצאות החיפוש, מתוך מטרה להדחיק את האזכור השלילי.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/1"][dt_gap height="25"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/1"][vc_cta_button2 h2="מעוניינים לקבל פרטים נוספים?" style="rounded" txt_align="center" title="לחצו למילוי פרטים" btn_style="3d" color="grey" size="md" position="bottom" accent_color="#ff9728" el_width="50" link="url:%2F%3Fpage_id%3D3031||"]
[/vc_cta_button2][/vc_column][/vc_row]
Call Now Button