הופעה בגוגל חדשות GOOGE NEWS

למה חשוב לעסקים ובעלי עסקים להופיע באתרי חדשות לצרכים שיווקיים ותדמיתיים?

יש נטייה לחשוב שעם עליית כוחן של הרשתות החברתיות כמקור המספק חדשות, הרבה פעמים בצורה פורמלית ולא ממוסדת, אז המשמעות של אתרי החדשות באינטרנט בהקשר הזה פוחתת. למחשבה הזאת אין ממש אחיזה במציאות, כי נכון ל-2025 – אתרי החדשות עדיין נחשבים כמקור עיתונאי סמכותי ואמין הרבה יותר מכל בלוגר או יוצר תוכן עצמאי.

קראו עוד »

הכי נמוך בארץ: מתקפת גולשים על "קפה נינה" – הורידו את ציון ביקורות Google ל-1.1

לפני קצת פחות משנה סיפרנו לכם על כך ש-Google החליטו להחזיר את האפשרות לדרג עסקים בביקורות ב-Google Business Profile, לאחר ההשהייה מאז מתקפת ה-7 באוקטובר. לעבור רבים מבתי העסק, ההחלטה הזאת עשתה טוב, במיוחד אם מדובר היה בחנויות ומסעדות שהמותג שלהם ניזון מביקורות חיוביות, שהביאו בסופו של דבר לאפקט שיווקי ותדמיתי.

קראו עוד »

למה רשתות מרובות סניפים חייבות הקמה וניהול של Google Business Profile (גוגל ביזנס פרופייל)?

ניהול דיגיטלי של רשת הוא דבר מורכב, בטח אם מדובר ברשת של עשרות סניפים. רוב רשתות העסקים, בין אם מדובר ברשת חנויות, רשת מסעדות, רשת מלונות, או כל רשת אחרת המספרת שירות או מוצר – בדרך כלל מנהלות את הדיגיטל שלהן ברמה הרשתית. כלומר: פייסבוק רשתי, יוטיוב רשתי, טיקטוק רשתי, אינסטגרם רשתי וכו' – לשם הן מעלות תכנים הקשורים לרשת ופחות לסניפים ספציפיים.

קראו עוד »

/ 5.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Button