הסרת מסמכים משפטיים

זה יכול לקרות לכל אחד ואחת מאיתנו. השתתפות בדיוני בית משפט, אם כנאשם, כתובע או כעד – יכולה להוביל לכך ששמך יופיע באינטרנט באתרים משפטיים שאוגרים בצורה אוטומטית פרוטוקולים שמתוקף החוק אמורים להיות פתוחים לציבור.

סעיף 68(א) לחוק בתי המשפט [נוסח משולב], התשמ״ד–1984 קובע כי כל דיון בבית משפט צריך להיות גלוי לציבור, אלא אם יש הצדקה לקיים בדיון בדלתיים סגורות. בעבר, היו התיקים המשפטיים מאוחסנים בארכיונים של בתי המשפט אך כיום, כל אחד יכול להקים מאגר המאגד את המסמכים הללו באופן חוקי.

המשמעות של זה מקבלת משנה תוקף ברגע שאותם מסמכים מופיעים גבוה בתוצאות החיפוש של Google תחת השם האישי שלך, ומהניסיון שלנו – זה קורה לא מעט.

במהלך השנים פונה אלינו קהל אנשים מגוון, החל בעורכי דין, רופאים, יועצים, אנשי עסקים ופוליטיקאים וכלה בבעלי מקצועות חופשיים ואפילו שכירים – מתוך מצוקה אמיתית שנגרמת כתוצאה מכך ששמם מופיע בתוצאות החיפוש בהקשר משפטי (בד”כ שלילי) במקום בהקשר חיובי ורלוונטי לתחומם.

eBrand מספקת שירות מקיף לאנשים לצורך הסרת מסמכים משפטיים, אשר כולל איתור ומיון פסקי הדין, פעילות לצורך הסרת המסמך ובדיקה ומעקב. כמו כן, מתבצעת פניה ל- Google במטרה להסיר את המסמך מהאינדקס ואף יינתן שירות משפטי של עו”ד לצורך השגת צו איסור פרסום, במקרה הצורך.

מה אתם מקבלים?

איתור מיון והסרה של פסקי דין
בדיקה ומעקב אחרי הסרת פסקי דין מהאינטרנט
פניה לגורמים רשמיים לצורך מחיקת פסקי דין

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

עדכונים אחרונים בנושא

Call Now Button