תוכן איכותי

מאז שרשת האינטרנט השתלטה על חיי האדם המודרני ורשת Google הפכה להיות נתב המידע העיקרי, אשר מספק פרטים וידע על עסק או חברה מסוימת, התוכן הפך למרכיב העיקרי בכל קמפיין שיווק או קמפיין ניהול מוניטין באינטרנט. הסיבה לכך היא שהתוכן הוא למעשה אחד הפרמטרים העיקריים שחברת Google בוחנת ועל פיו מחליטה אם לקדם את העמוד לתוצאות החיפוש הראשונות. תוכן איכותי על שם העסק שלכם, יזניק את העסק קדימה.

 

מה זה תוכן איכותי?

אבל מה הוא בעצם תוכן ומה זה בכלל תוכן איכותי? מנוע החיפוש Google מחלק את התכנים שמצויים באינטרנט לתכנים איכותיים יותר ואיכותיים פחות ועל פי כך מדרג את העמודים השונים. אף על פי שמדובר באלגוריתם, גוגל יודע לזהות איכות: בודק שהתוכן אינו משוכפל, מזהה את מידת העניין בו אצל הגולשים (זמני השהייה בדף למשל), הפניות אליו ממקורות שונים ועוד.

על מנת לדעת באמת מה הוא תוכן איכותי, ובעיקר על מנת ליצור אותו על פי הפרמטרים השונים אותם בוחן Google, יש להסתייע באנשי מקצוע המומחים בקידום אתרים וביצירת תוכן. אנו ב-eBrand מבינים היטב בתוכן ובקידום אתרים (SEO), מכירים את החידושים האחרונים במנוע החיפוש, ומנוסים מאד בביצוע פרויקטים מסוג זה.

למה תוכן איכותי חשוב בקמפיין ניהול ניהול מוניטין באינטרנט?

כאשר מדובר בקמפיין ניהול מוניטין, יש להשתמש בתוכן יצירתי, מקורי, רלוונטי, אקטואלי ומעניין, המיוחס אל המותג או האישיות שאת המוניטין שלה רוצים לקדם. בחברת eBrand נמצאים אנשי תוכן מנוסים ויצירתיים, שיודעים ליצור מגוון רחב של תכנים איכותיים המשלבים טקסט, וידאו, מצגות, הנפשות וכדומה.

אנו יודעים להתאים את התוכן אל הקמפיין הרצוי ולדעת לנהל את המוניטין של העסק שלכם בדיוק כפי שתרצו ועל מנת להביא לשליטה מקסימלית בנראות שלכם ברשת. כמו כן, אנשי התוכן שלנו יודעים להתאים את התוכן הרצוי לפלטפורמה האינטרנטית הספציפית, מאחר שתכנים שעולים לבלוג או ל-Facebook צריכים להיות מקוריים ומובדלים אלו מאלו.

בנוסף, בחברת eBrand נמצאים אנשי תוכן מנסים ואינטליגנטיים, בעלי ידע נרחב במגוון תחומים שונים (נדל”ן, כלכלה, עריכת דין, רפואה, תרבות ובידור וכו’), ובכך מסוגלים להעניק שירותי תוכן למגוון רחב מאוד של לקוחות.

למה כדאי לכם לבחור ב-eBrand?

אנשי מקצוע מנוסים בכתיבת תוכן איכותי
יצירת תוכן המותאם בדיוק לתחומי העיסוק שלכם
ידע נרחב במגוון תחומים לשם יצירת התוכן

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

עדכונים אחרונים בנושא

ל- eBrand דרוש/ה מנהל/ת תוכן

העבודה היא ממשרדינו בפ"ת. משרה מלאה עם שעות עבודה גמישות. אפשרות לעבודה חלקית מהבית. תכונות נדרשות: הקלדה מהירה וגישה לסביבה ממוחשבת אהבה וגישה לעולם האינטרנט ידע כללי

קראו עוד »
Call Now Button