תשתיות אתרים

קמפיין להדחקת אזכורים שליליים מ – Google, אשר ישפר את המוניטין האישי שלכם, כולל לא מעט דרכים יצירתיות, שיבליטו את המוניטין החיובי על חשבון השלילי. המטרה היא שכאשר יחפשו את השם שלכם ב -Google , יתקבלו תוצאות חיוביות בעמוד הראשון, והדרך לעשות זאת היא להקים תשתית רחבה של אתרים המזוהים עמכם.

בדרך כלל, בקמפיין של ניהול מוניטין, מומלץ לפתוח מספר אתרים, כשלכל אחד עיצוב שונה, ואפיון תוכן שונה. עוד לפני שהאתרים נפתחים, הצוות הטכני של eBrand מסכם עם הלקוח לגבי כתובות דומיין, אפיון תוכן ונראות כללית של האתרים. כמו כן, בתוך האתרים ניתן למצוא עמודי שירות, עמוד צור קשר, אודות, תמונות ותכנים נוספים. 

איזו תשתית מוקמת עבורכם?

האתרים יוקמו על בסיס דומיינים (כתובות אינטרנט) ושרתי אחסון עצמאיים, אשר מהווים שירות תומך ואמין לקמפיין. הצוות המקצועי והמנוסה של eBrand, יודע להתאים את שטחי האחסון והדומיינים לפי צרכי הלקוח ולרכוש אותם מספקים אמינים, וותיקים ומאובטחים בארץ ובחו”ל.

הצוות המקצועי בודק באופן תמידי את מצב האתרים, מאתר באגים, מעדכן גרסאות ושיפורי אבטחה, ודואג לכך שכל האתרים יהיו בשורה הראשונה – מקצועיים, מושכים ובולטים. כמו כן, מותקנים חסמים מיוחדים המונעים שליחת הודעות זבל או ספאם, והאתרים מוגנים בפני פריצות, ובעלי אבטחה גבוהה כנדרש. 

מה אתם מקבלים?

הבלטת המוניטין החיובי על חשבון השלילי
תשתית רחבה של אתרים המזוהים עמכם
שרתי אחסון עצמאיים ודומיינים לפי צרכי הלקוח

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

Call Now Button