פעולות אופטימיזציה

על מנת להשפיע על תוצאות החיפוש תחת שמו של בן אדם, יש לבצע, מעבר ליצירת תוכן והפצתו, פעולות טכניות ש”יעזרו” למנוע החיפוש להבין (במהירות האפשרית) שעמודי האינטרנט החדשים שיצרנו במהלך הקמפיין, הינם רלוונטיים יותר מאותם אזכורים שליליים שהיו שם קודם לכן. הפעולות הטכניות הללו נקראות פעולות אופטימיזציה.

פעולות האופטימיזציה במהלך קמפיין ניהול מוניטין לאנשים הן מגוונות ונחלקות לשניים: פעולות ONSITE (בתוך האתר) ופעולות OFFSITE (מחוץ לאתר).

מה כוללות פעולות אופטימיזציה?

הפעולות בתוך האתרים כוללות בין האתר: העמסת תוכן ויצירת מבנה קישורים פנימיים בתוך האתרים, שיפור הגדרות של מטא-תגים, הגדרת כותרות, תמונות, רכיבים ויזואליים ועוד. מחוץ לאתרים אנו מבצעים פעולות הקשורות בעיקר לבניית קישורים מאתרים חיצוניים, שיתופים ברשתות חברתיות וגם קידום הפלטפורמות החיצוניות עצמן על ידי שיפור המיתוג, העמסת תוכן ועוד.

כל פעולות האופטימיזציה מתבצעות בצורה שוטפת ובתדירות גבוהה, תוך התאמה למצב הנוכחי בתוצאות החיפוש, מתוך מטרה להדחיק את האזכור השלילי המופיע תחת שמו של הבן אדם.

מה אתם מקבלים?

יצירת נוכחות ברשתות חברתיות
שדרוג ועיבוי אתר הבית
ריבוי של תכנים איכותיים ומגוונים

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

עדכונים אחרונים בנושא

Call Now Button