הקמה, כתיבה, עריכה וניהול ערך בויקיפדיה

למה לאנשים וגופים יש צורך בערך בויקיפדיה?

ויקיפדיה נחשבת למקור מידע מוסמך באינטרנט, לכן למידע המוצג באתר זה יש ערך אינטרנטי תדמיתי רב, אפילו יותר מעמוד ביוגרפיה באתר בית למשל. הגולשים רואים בויקיפדיה מקור מידע נייטרלי, לכן הם נוטים יותר להאמין למידע המוצג שם, ביחס לעמוד אודות/פרופיל/ביוגרפיה שבאתר בית.

מי האנשים והגופים שזקוקים לשירות זה?

לצורך שירות זה, פונים אלינו מגוון רחב של אנשים וגופים שהמשותף להם הוא הצורך לחזק ולשפר את התדמית והמוניטין האינטרנטיים שלהם. אנשים שמעוניינים בערך ויקיפדיה יכולים להיות כאלה שבתחילת דרכם המקצועית, לפני פרסום או כאלה שנמצאים בשיא הקריירה, אך למרות זאת אין להם ערך בויקיפדיה, מטעמים שונים.

בנוסף, ישנם אנשים שהמידע שרשום עליהם בויקיפדיה אינו נכון, פוגעני או כזה שעושה להם נזק ולכן הם צריכים יתרון בדמות שירות זה. גם חברות מסחריות, גופים עסקיים וארגונים שונים, במיוחד אם הם בעלי חשיבות ציבורית או כלכלית (מבחינת השפעתן וגודלן), פונים אלינו לצורך שירות זה.

לויקיפדיה יש קריטריונים נוקשים מאוד לגבי הוספת ערכים ולא כל בעל מקצוע או גוף מסחרי עומדים בהן. הקריטריונים הם מגוונים והם יכולים להיות תחום הפעילות, הופעות תקשורתיות, הד ציבורי, אסמכתאות שונות וכו’.

מהי המשמעות של ויקיפדיה בתוצאות החיפוש?

ויקיפדיה נחשבת בעיני גוגל למקור אמין וסמכותי, זאת מתוקף כך שהאתר עצמו קיים כמעט 2 עשורים ומסת העמודים והתכנים שמתבטאים בלמעלה מ-44 מיליון ערכים, בכל השפות.

לכן, תחת שמות מותג או שמות אנשים, סביר להניח שנמצא את הערך הויקיפדי שלהם בראש תוצאות החיפוש, אפילו אם הערך עלה לאוויר רק לפני מספר ימים.

איך ויקיפדיה משפיעה על ניהול מוניטין באינטרנט?

מעבר לכך שערך ויקיפדי תופס נוכחות גבוהה בתוצאות חיפוש תחת שם של גוף או אדם, למידע שנכתב שם יש השפעה מכרעת על המוניטין האינטרנטי. לא אחת קורה שהמידע המופיע הוא שלילי, פוגעני ויכול לגרום לנזק תדמיתי של ממש. יש לציין כי ברוב המקרים לא ניתן להסיר את אותו מידע, אך בהחלט ניתן לאזן את הערך על ידי הוספת מידע חיובי בו.

מה אתם מקבלים?

הטמעת טקסט מוכן כערך ויקיפדי
ייעוץ והדרכה לכל אורך התהליך
התנהלות מול עורכי אתר ויקיפדיה
יצירת ערך חדש למאגר העצום של ויקיפדיה
ניהול בקרה ומעקב לאחר כתיבה או עריכה של ערך

ערכים מוכרים שהקמנו

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

Call Now Button