פרסום כתבות באתרי חדשות – לעסקים

ידיעות חדשותיות לעסקים

לעתים מתפרסמת ידיעה שלילית כנגד העסק שלכם באחד מאתרי החדשות המובילים. התוצאה של כך עבור העסק שלכם יכולה להיות לא פשוטה, כאשר בכל פעם שמישהו מקליד את שמו של העסק שלכם במנועי החיפוש, הכתבה השלילית הזאת מקבלת נוכחות בולטת.

במסגרת פעילות ניהול מוניטין ב-eBrand, אנו נלחמים כדי לדחוק את הכתבה השלילית הזאת מחוץ לתוצאות החיפוש. אחת הדרכים לעשות זאת, היא לפרסם כתבה חדשותית בעצמנו באחד מאתרי התקשורת המובילים.

מלבד היותנו חברה המתמחה בניהול מוניטין, eBrand היא חברה ליצירת תוכן, עם אנשי תוכן מן השורה הראשונה. כחלק מפעילות התוכן בקמפיין ניהול המוניטין של הלקוח, מנהלי התוכן קובעים ביחד עם הלקוח נושא רלוונטי לכתבה, ויוצרים בסופו של דבר כתבה איכותית לכל דבר ועניין.

הכתבות מתפרסמות באתרי חדשות כמו YNET, מאקו, N12, כלכליסט, דה מרקר, הארץ, רשת 13, ישראל היום, ערוץ 7 ועוד. כמו כן, ניתן לפרסם כתבות באתרי חדשות מקומיים, כגון: אתרי קבוצת mynet, רשת “שוקן השקמה”, אתרי משפט וכלכלה, אתרי נדל”ן, אתרי רפואה ולייף סטייל ומקומונים. 

הכתבות מתפרסמות לרוב עם תמונת הלקוח, תמונות ייצוגיות של העסק וכדומה, ואף ניתן להטמיע קישורים בתוך הכתבה. לאחר הפרסום באתר החדשות, צוות התוכן מקדם ומפרסם את הכתבה כדי להגדיל את החשיפה שלה. בהמשך לכל אלו, הכתבה באתר החדשות מופיעה בתוצאות החיפוש ב-Google, בדרך כלל במיקום גבוה.

בניגוד למודעות בתוצאות החיפוש וברשתות החברתיות, שקל להתעלם מהן, פרסום כתבות מאפשר לעסקים לספר את סיפור המותג שלהם, ללמד לקוחות על המוצרים או השירותים שלהם ולספק תובנות או עצות חשובות.

על ידי התאמת התוכן שלכם לתחומי העניין והצרכים של קהל היעד, תוכלו ליצור חיבור אמיתי ולטפח זיקה חזקה יותר למותג. פרסום כתבות באתרי חדשות גורם להן להיסרק בדרך כלל על ידי Google במיקום גבוה, בשל הטראפיק הגדול של האתרים. 

מה אתם מקבלים?

תוכן חדש ומקורי על העסק שלכם באתר מוביל
נוכחות בולטת לעסק שלכם בתוצאות החיפוש
הזדמנות שיווקית לעסק

פרסום כתבות מתבצע בין היתר באתרים הבאים:

בהחלט. אמנם הכל נעשה בכפוף לאישור האתרים המפרסמים, אך מהניסיון שלנו למדנו כי יש לכם ולנו שליטה רבה בתוכן לרבות כותרת, טקסט, תמונות, סרטונים וקישורים יוצאים.

פרסום כתבות באתרי חדשות נועד להבליט את השם שלכם בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש. במקרים רבים הכתבה נסרקת על ידי Google בעמוד הראשון.

פרסום כתבות חיוביות תחת שמכם או שם העסק שלהם יוצר מוניטין חיובי ובמקביל גורם בסבירות גבוהה לדחיקת האזכורים השליליים, אם יש כאלה.

מטבע הדברים, כתבות המתפרסמות באתרים גדולים נסרקות בדרך כלל טוב יותר בתוצאות החיפוש. אולם, מניסיוננו גם פרסום באתרים קטנים יותר, שהפרסום בהם יקר פחות, יכול להניב תוצאות יפות מאוד ולהיסרק במיקום גבוה.

כן. ברוב האתרים מציינים כי מדובר בפרסום כתבה ממומנת או בתוכן שיווקי. אולם, הכתבה נכתבת בסטנדרט עיתונאי גבוה ונראית כמו כתבת פרופיל לכל דבר ועניין.

כן. אם נקלעתם למשבר תדמיתי, ניתנת לכם הזדמנות להציג את הצד שלכם בסיפור, להבהיר אי הבנות ולהפגין מחויבות לפתרון הבעיות.

אנחנו לא יכולים לספק הבטחה כזאת. עם זאת, כדי ליצור השפעה מועילה, אנחנו יודעים כיצד לבחור בקפידה את האתרים בהם תתפרסם הכתבה וליצוק אליה תוכן מתאים ואפקטיבי.

לא. לקוחות רבים משתמשים בבמה זו לצרכי שיווק ופרסום, ולאו דווקא לניהול מוניטין.

זה תלוי מה אתם צריכים או רוצים להדגיש. אנו מתאימים את התוכן לערכי המותג ולמסרים שלו, מכוונים לקהל היעד הרלוונטי ובונים ביחד איתכם את הכתבה המתאימה ביותר לצרכים.

המדד החשוב ביותר הוא מיקום הכתבה בתוצאות החיפוש של Google. בנוסף, אפשר לקבל בדרך כלל נתונים כמו מספר צפיות, כמות הקלקות על הקישורים ועוד.

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

Call Now Button