בניית אתרים, עמודי נחיתה ובלוגים

במציאות הטכנולוגית של ימינו, אין עסק, חברה או גוף ציבורי ללא נוכחות אינטרנטית כלשהי. בין אם מדובר באתר אינטרנט תדמיתי, בבלוג שבו מועלים תכנים רלוונטיים לתחום העיסוק של המפרסם או בעמוד נחיתה שאליו ניתן להפנות מודעות פרסום. האינטרנט הפך לזירה מרכזית לשיווק ולמיתוג בימינו. כאן eBrand נכנסת לתמונה: אנו בונים עבור מגוון לקוחות אתרי תדמית, בלוגים ועמודי נחיתה, בדגש על תוכן איכותי ועיצוב עכשווי.

אתרי תדמית

למעשה, גם אנשים פרטיים בעלי תחביבים או אג’נדה מסוימת, המעוניינים לקדם את עצמם או את הרעיון שבו הם דוגלים, הנם בעליו הגאים של אתר אינטרנט שבו הם מציגים את משנתם. בין אתרי התדמית אותם הקמנו נמצאים אתריהם של לקוחות ועסקים מקשת רחבה של תחומי עניין ועיסוק וביניהם פוליטיקאים ואישי ציבור, עורכי דין מובילים בישראל, חברות נדל”ן, רופאים, חברות מתחום הטכנולוגיה ועוד.

הקמת בלוגים

בלוג בונים באהבה או לא בונים בכלל. בדיוק זו הסיבה שבגללה המערכת בה אנו משתמשים לצורך הקמת הבלוג היא WORDPRESS הידועה כמערכת ניהול התוכן המתקדמת, הפופולרית והיעילה ביותר בעולם בכל הקשור לקידום אורגני במנועי החיפוש, לדעתם של גדולי המומחים בתחום. ניתן לבנות בלוג על אתר בית תדמיתי ובכך להעשיר את תכני האתר באופן שוטף. מניסיוננו, דבר זה אף צפוי לסייע בקידום האתר. כמו כן, ניתן לבנות בלוג עצמאי שיעמוד כאתר בפני עצמו ויתעדכן בתוכן רלוונטי.

מה אתם מקבלים?

חלון ראווה תדמיתי
בלוג מרשים ומותאם ללקוח
אינטרקציה עם גולשים ותוכן דינמי ורלוונטי

למה חשוב להכניס בלוג לאתר? מערכות בלוגים תומכות בכמה אלמנטים שהם קריטיים לשיווק האתר:

  • ניהול תוכן דינמי ומתעדכן.
  • אפשרות לתגובות ולאינטראקציה עם הגולשים.
  • ידידותיות ל-Google.
  • פתיחות לשינויים במבנה ובעיצוב.

עמודי נחיתה

הדרך היעילה ביותר לחשוף את הלקוח הפוטנציאלי שלכם למוצר או לשירות אותם אתם מעוניינים למכור, תוך מינימום הפרעות ונטרול מקסימלי של הסחות דעת, היא באמצעות הקמה של דף נחיתה מקצועי ומעוצב. הדף נבנה בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר ובהתאם להבנה של ההליך הפסיכולוגי שבעזרתו ניתן להניע את הגולש לפעולה הרצויה – השארת פרטים או יצירת קשר.

אתרי לקוחות לדוגמא

פתח תקווה NEWS
Riders for Riders
ד"ר עודד רודניצקי רפואה אסתטית
המרכז הרפואי לבריאות העור - ד"ר יאיר גילוני
חומוס מלכונא
משרד עו"ד שרון נהרי ושות'
חן פיננסים

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

עדכונים אחרונים בנושא

Call Now Button