יחסי ציבור באינטרנט לעסקים

יחסי ציבור הם כלי משמעותי וחשוב להצלחה ולתדמית של בתי עסק, ארגונים וחברות במשק, וככאלה הם מהווים חלק בלתי נפרד מהשירותים שאנחנו מציעים לכם ב – ebrand.

מהם יחסי ציבור באינטרנט? יחסי הציבור שהיו מקובלים בעבר במסגרת קמפיינים של שיווק ופרסום, פעלו בעיקר בערוצי המדיה המסורתיים (רדיו, טלוויזיה ועיתונות), אך כיום הזירה המרכזית של יחסי הציבור נמצאת באינטרנט. זירה זו מתאפיינת בתכונות ייחודיות כמו תפוצה רחבה ללא מגבלות זמן או מקום, עכשוויות והטרוגניות.

על מנת שקמפיין יח”צ באינטרנט ייחשב למוצלח, יש לדעת להשתמש בתכונות ייחודיות אלו.  לנו ב- ebrand יש את הידע, היכולות והניסיון לבצע זאת ולאפשר לקמפיין יחסי הציבור לתרום לכם גם מבחינה תדמיתית וכפועל יוצא – גם מבחינה תדמיתית.

.

יחסי ציבור באינטרנט כחלק מקמפיין ניהול מוניטין לעסקים

במסגרת קמפיין ניהול מוניטין לעסקים, ebrand מבצעת פעילות יחסי ציבור משולבת ברשתות חברתיות מובילות כמו פייסבוק וטוויטר, ופעילות רחבה בפורומים ובבלוגים ברחבי הרשת.

כמו כן, אנחנו נמצאים בקשר הדוק עם אתרי חדשות מרכזיים בזירת האינטרנט הישראלית כמו וואלה, Ynet, Nana10, Nrg, דה מרקר ועוד. הפעילות המתבצעת מולם מאפשרת לשלב באתרים אלו תכנים שלכם, שיש להם ערך חדשותי ורלוונטי כמו טורי דעה ומאמרי פרשנות וכן, ערך מוסף ומורכב שמוסיף למישור השיווקי והתדמיתי שלכם.

את האייטמים הללו אנו דואגים לקדם במנוע החיפוש Google באמצעות טכניקות מגוונות של SEO.

מה אתם מקבלים?

יח"צ בפורומים ורשתות חברתיות
ערף מוסף למישור השיווקי והתדמיתי
פרסום באתרי חדשות מרכזיים

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

עדכונים אחרונים בנושא

Call Now Button