ניהול חוות דעת לעסקים

שירות ייחודי זה נועד לתת מענה לבעלי עסקים, שהמותג שלהם נוכח בצורה מסיבית באתרי חוות דעת, ביקורות, תגובות, המלצות, דירוגים וכו’ – וגם לכאלו שמעוניינים להופיע בזירות שונות.

נדבך חשוב בניהול מוניטין באינטרנט הוא פעילות בזירות אלה, שנועדה להעניק למותג העסקי מאזן חיובי בין חוות הדעות החיוביות לשליליות, אם אלה קיימות. גם כאשר אין ביקורות שליליות לעסק בזירה מסוימת, כדאי לצבור כמות מכובדת של ביקורות חיוביות שיאפילו על ביקורת שלילית, אם זו תתקבל.

שירות זה יכול להתאים לעסקים ממגוון תחומים, כמו מסעדות, צימרים, בתי מלון, הפקות חתונה (אולמות אירועים, די.ג’יי, צלמים, מעצבי שמלות כלה) וגם לבעלי מקצועות חופשיים, לדוגמא: רופאים פלסטיים, יועצים, מאמנים וכו’. למעשה, כיום כל בית עסק או בעל עסק זקוק לנוכחות בזירות אלה, מכיוון שהוא חשוף לביקורת, שלפעמים מתפרסמת מבלי שהוא בכלל יודע על כך.

בין זירות הפעילות

אנו פועלים באתרים ובזירות רבים ומגוונים, בראשם Google My Business (גוגל מיי ביזנס). כמו כן מבוצעת פעילות באתרים כמו מתחתנים, דפי זהב, זאפ, סטיפס, מידרג, opinion ,efind, רמקול, תגובות ועוד.

השירות כולל:

מעקב ובקרה, פנייה לבעלי האתרים במקרה של לשון הרע או פרטים לא מדויקים, הקמת עמודי אינדקס, פרסום חוות דעת אותנטיות ודו”חות פעילות. השירות הזה מומלץ גם לבעלי עסקים שאין להם כרגע בעיה או ביקורות שליליות – זאת משום שכדאי קודם כל “להקדים תרופה למכה” וכמובן גם לשפר את המאזן החיובי.

מה אתם מקבלים?

פעילות באתרי חוות דעת ובזירות מקוונות
מעקב ובקרה וניטור של חוות דעת שליליות
שיפור הנוכחות החיובית בזירות השונות

הזירה המרכזית - Google My Business

זירת הביקורות המרכזית ביותר בשנים האחרונות היא ללא ספק Google My Business – וכל עסק מקומי יכול לפתוח כרטיס בפלטפורמה זו וליהנות ממה שיש לה להציע. עם זאת, במקרים מסוימים פונים אלינו בעלי עסקים המעוניינים בשירות שיפור ביקורות גוגל, בעקבות ביקורות שליליות שקיבל העסק. זה בהחלט מצב שיכול לקרות, אבל הוא אינו גזירת גורל! במקרים אלו, אנו מספקים שירות ממוקד שנועד להביא לשיפור בציון הביקורות בגוגל על ידי הנעת לקוחות מרוצים לפעולה בדרכים שונות.

חשוב לציין – השירות שאנו מספקים נועד לספק לכם ביקורות אמיתיות ואותנטיות, ולא ביקורות של בוטים או משתמשים פיקטיביים. אנו מאמינים שבטווח הארוך, הדבר ישתלם לעסק שלכם.

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

עדכונים אחרונים בנושא

Call Now Button