שיווק ברשתות חברתיות

עולם השיווק והפרסום השתנה לאין שיעור בעשורים האחרונים ובמיוחד בעשור האחרון, לנוכח הקמת הרשת החברתית Facebook. הרשתות החברתיות היו קיימות עוד לפני הקמתה של Facebook, אך הרשת הפופולרית ביותר בעולם כיום מיקמה את כוחם של הגולשים ככלי שיווק עיקרי ואת הנוכחות ברשתות החברתיות כולן ככלי אינהרנטי בכל קמפיין פרסום.

מהו קמפיין שיווק ברשתות חברתיות?

קמפיין שיווק ברשתות חברתיות מבוסס על השתתפות פעילה ברשתות אלה, באמצעות שימוש באתרי שיתוף, בפורומים, בטוקבקים וכדומה, לצרכים מסחריים. הפעילות ברשתות אלה חייבת להיות אמינה ולא מוחצנת או גסה, על מנת לצבור את אהדת הגולשים ולהיחשף לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.

חברת eBrand מבצעת פעילות בכל הרשתות החברתיות הבולטות, כמו Facebook, Twitter, Linkedin, Youtube, קפה דה מרקר, ישראבלוג ועוד. כמו כן, מתבצעת פעילות ברשתות המשלבות אמצעים ויזואליים או שיתופים של טקסטים מורכבים, באמצעות אתרים ייעודיים. בסך הכל, ניתן לבצע פעילות בעשרות רשתות חברתיות שונות ומגוונות.

מהם היתרונות של שיווק ברשתות החברתיות?

החשיבות של שיווק ברשתות החברתיות במסגרת קמפיין פרסום היא רבה. למעשה, מרבית האנשים גולשים בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות, במשך זמן ניכר מהיום וחלקם אף משתמשים פעילים מאוד, מה שיוצר יתרונות רבים:

חשיפה ונראות – קמפיין שיווק ברשתות חברתיות נושא עימו את היתרון הגדול ביותר והוא נראות (Visibility). העסק או המותג שלכם יוכל לקבל נוכחות מסיבית ובולטת ברשתות החברתיות וגם בתוצאות מנועי החיפוש השונים ברחבי הרשת.

מה אתם מקבלים?

הגעה לקהל היעד המתאים לכם ביותר
נוכחות מנצחת ברשת היוצרת אמינות
מיתוג ושיווק ברשתות החדשות ביותר

קהל יעד – אחד העקרונות החשובים להצלחתו של קמפיין שיווק הוא הכוונת המסרים באופן מדויק אל קהל היעד. ברשתות החברתיות, הדרך להגיע לקהל היעד היא בעלת פוטנציאל גבוה מאוד ולה אחוזי הצלחה גבוהים.

הכוונה לפלטפורמה מרכזית – הפלטפורמה המרכזית של מותג תהיה בדרך כלל אתר הבית שלו, והרשתות החברתיות הן דרך מצוינת להפנות כמה שיותר תנועת גולשים אל אתר הבית וכתוצאה מכך לחזק אותו.

יצירת אמינות סביב המותג – עסק או מותג בעל דף פייסבוק או בעל פרופיל ברשתות חברתיות אחרות, להן תוכן מעודכן ומעניין, יזכה להערכה אמינה ומקצועית יותר מצד הגולשים ובכך ניתן יהיה להגדיל את החשיפה לקהל רחב יותר.

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

עדכונים אחרונים בנושא

עיצוב ערוץ יוטיוב ממותג

  יוצרים תכני וידיאו? eBrand מעניקה לכם שירות חדשני וייחודי: עיצוב וניהול עמוד YOUTUBE ממותג במסגרת קמפיין שיווק ברשתות חברתיות אנו נחסוך לכם את הבירוקרטיה מול

קראו עוד »

ניהול שיחה

הרשת מאז ומתמיד, ובמיוחד בשנים האחרונות, מבוססת יותר ויותר על תוכן גולשים המיוצר בזמן אמת. הפורומים והרשתות החברתיות הפכו כבר מזמן לבית הראשון של הגולשים,

קראו עוד »

ניטור ואיתור מידע

עולם התוכן ברשת כבר מזמן איננו מרוכז לפורטלים הגדולים ולאתרי המותג. בכדי לדעת מה היקף הנוכחות של המותג שלכם ברשת וחשוב מכך – את דעת

קראו עוד »
Call Now Button