מחיקת כתבה מאתר חדשות

אתרי האינטרנט החדשותיים מכילים אינספור כתבות, ידיעות, מאמרים, טורי דעה, ראיונות ודיווחים שונים, שנצברים ברשת האינטרנט במשך השנים לארכיון עצום של מידע. חלק מהמידע רלוונטי ומעניין את הציבור, אך מעת לעת מפורסמות כתבות שמכילות מידע כוזב, מידע ללא ערך ציבורי, מידע לא רלוונטי, ובעיקר מידע לא עדכני או מידע שפוגע באדם פרטי או בעסק כלשהו. בשל כך, אנו מקבלים פניות לא מעטות בבקשה לבצע מחיקת כתבות מאתרי חדשות שונים.

אייטמים וכתבות כאלו, עשויות להתפרסם באתרי החדשות המובילים בישראל, כמו ynet, מאקו, כלכליסט, TheMarker, NEWS1, וואלה! ועוד. כמו כן, קיימים אתרי אינדקס השואבים דיווחים, מבזקים וכתבות מאותם אתרי חדשות גדולים, ומציגים את אותן ידיעות גם אצלם, כך שנוצר מצב שהכתבה השלילית מתפרסמת פעמיים.

הנימוקים למחיקת כתבה מאותם אתרי חדשות גדולים וקטנים, מגוונים. בשל הצורך הנרחב בידע ובטיפול מסור בנושא, אנחנו ב-eBrand מספקים שירות מקיף לאנשים פרטים ולעסקים לצורך הסרת האייטמים והכתבות מאתרי החדשות השונים, כולל פנייה ל-Google לשם הסרתם מתוצאות החיפוש. 

השירות כולל איתור ומיון הכתבות, הערכת סיכויים בטרם ביצוע צעדים כלשהם, ניסוח של בקשת הסרה מנומקת, מקצועית ומפורטת – ושליחת הבקשה למערכות האתרים השונים, בצירוף תעודה מזהה ומסמכים רלוונטים אחרים. אחוזי ההצלחה בפרויקט להסרת כתבות מאתרי חדשות גבוהים בהחלט, אך תלויים בהמון גורמים הקשורים לכל מקרה באופן פרטני. לכן, ההמלצה היא להתייעץ איתנו לפני קביעת אסטרטגיה.

מה אתם מקבלים?

מיפוי ובחינה של כתבות ואייטמים מאתרי חדשות
הגשת בקשת הסרה מקצועית ומנומקת
הסרת הכתבות מאינדקס החיפוש ב-Google

בין האתרים שבהם ניתן לבחון מחיקת כתבות:

לחצו על שם האתר לפרטים נוספים:

כל אדם או מותג ש:

  • 'לכלכו' עליו באינטרנט – טוקבקים, הודעות פוגעניות, תמונות מביכות ועוד
  • שמו פורסם בצורה שלילית – באתרי חדשות, פורטלים, אתרי בית משפט ועוד
  • כתבו עליו דברים לא נכונים – הוצאת דיבה, לשון הרע, הצקות, הכפשות

מעבר לראשוניות שיש לה בתחום, ל- eBrand יש תוכנית חדשנית וייחודית לצורך ניקוי מוניטין באינטרנט, תוך התאמה ללקוח על פי מאפייניו הייחודיים וחוזק הכתבות השליליות שיש על שמו (או על שם המותג שלו).
לשיטה זו יש תוצאות מוכחות בשטח ובאמתחתנו הצלחות רבות. בעזרת ידע נרחב ב- SEO והכרות מעמיקה עם זירת האינטרנט הישראלית, eBrand תוכל להשפיע על תוצאות החיפוש של שמך בגוגל ולהפוך אותן לרלוונטיים עבורך בהקשרים חיוביים.

מלאו את הטופס צור קשר שבצד ואנחנו נשלח לכם דוח ניהול מוניטין באינטרנט חינם 

מטבע הדברים, לא נוכל לפרט את כל המתודולוגיה, אולם נוכל לומר באופן כללי שנעשה זאת על ידי:

  • החדרת תכנים חיוביים תחת שמך (או שם המותג)
  • תזמון נכון של פרסומים הקשורים בשמך (או שם המותג)
  • שימוש המקומות אסטרטגים ומקודמים בגוגל על מנת לקדם את שמך (או שם המותג)
  • פניה לבעלי האתרים בהם מופיעים האזכורים השליליים (במקרה של לשון הרע, הכפשות והשמצות לא מבוססות, חשיפת פרטים מזהים וכו'), עד למצב של מחיקה מגוגל.
  • מינוף המהלך על מנת לקדם ולהפיץ תכנים עיסקיים רלוונטיםמחיקה מגוגל

בניגוד ל- SEO (קידום אתרים) "מסורתי", eBrand משלבת טכניקות מרובות על מנת להביא לתוצאות רצויות  ובשורה התחתונה – אנחנו יודעים לדחוק !

טכניקות ושיטות הדחקת האזכורים של eBrand פועלות על פי עקרונות שקיפות מלאה שהוטוו על ידי המומחה האמריקאי אנדי ביל (בתמונה) מחבר הספר Radically Transparent (בתמונה)

בין חצי שנה לשנתיים – תלוי בחוזקם של הכתבות שליליות. יש לציין שהדחקת כתבות שליליות היא פעולה שתוצאותיה יבואו לידי ביטוי רק לאחר תקופה מסוימת (אין זבנג וגמרנו), ולכן כדאי לך להתחיל קמפיין מסוג זה מוקדם ככל האפשר.

ניתן למחוק כתבות שליליות מתוצאות החיפוש של גוגל רק במקרה שהעמוד הרלוונטי הוסר מהאינטרנט או ששם המותג נמחק ממנו. ניתן לגרום לכך על ידי פניה לבעל האתר, או לגוגל. מהניסיון שלנו, פניות אלה מעלות חרס ורק גורמות לאפקט שלילי, אלא אם כן יש עילה משפטית להסרת התוכן מהאינטרנט (לשון הרע, זכויות יוצרים וכו'). יש לקחת בחשבון כי לא ניתן למחוק וכי האזכורים יישארו לנצח בשרתים של גוגל, אולם לא תהיה להם משמעות אם הם יידחקו אחורה לעמודים לא רלונטיים.

ידוע כי רק 10% מהגולשים עוברים לעמוד התוצאות השני בבואם לחפש מידע בגוגל. אחוז זניח יותר עובר לעמודים 3 ו- 4. על כן, ניתן לקבוע בלב שלם כי דחיקה לעמודים אלה, תשפר ללא הכר את התדמית האינטרנטית של המותג.

מטבע הדברים, eBrand מקפידה על שמירת פרטיותם של לקוחותיה – במיוחד עבור אלה הזקוקים לניקוי מוניטין באינטרנט. אתם נמצאים בידיים המקצועיות ביותר. למאמרים בנושא:

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

עדכונים אחרונים בנושא

Call Now Button