5 עובדות (מוכחות) המעידות על הראשוניות בישראל של איברנד בתחום ניהול המוניטין באינטרנט

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

את הפתגם “אין חכם כבעל ניסיון” טבעו חז”ל לפני מאות שנים, אבל הוא נכון גם היום – במיוחד בתחום כמו שיווק/פרסום באינטרנט ולא כל שכן בנישה כל כך ייחודית כמו ניהול מוניטין. דווקא בגלל שמדובר בתחום דינמי ומשתנה, רק לבעל הניסיון יש את היכולת לזהות את מגמות ותהליכים ולדעת להגיב בצורה הטובה ביותר.

בכך, למעשה, מתבטא היתרון של eBrand, לעומת סוכנויות אחרות המספקות שירותים של ניהול מוניטין באינטרנט. הניסיון מקנה לנו את היכולת לנתח מקרים ותגובות בצורה הטובה ביותר לאורך ציר הזמן. מדובר על ציר זמן של כמעט 10 שנים, בהן האינטרנט השתנה כמעט מקצה לקצה.

זאת גם הסיבה לכך שאנחנו מדגישים בפני לקוחות פוטנציאליים יתרון זה – לא רק מתוך רצון לשווק ולמכור אותנו, אלא גם כדי להסביר להם שהניסיון הוא אולי המרכיב העיקרי ביכולת לתת את השירות הטוב ביותר בתחום זה, שמשלב יכולות מגוונות כל כך בהיבט התוכן, בהיבט הטכני ובהיבט של יחסי הציבור והבנת זירת האינטרנט המקומית והבינלאומית.

eBrand היא הסוכנות הראשונה שהציגה שירותי ניהול מוניטין באינטרנט בצורה מסחרית בישראל. אנו גאים בראשוניות זו, בעיקר בגלל שהיא לא נוצרה במקרה. תהליכים שונים הביאו לכך, עליהם תוכלו לקרוא בתקשורת ובראיונות שונים עם מאור קפלנסקי מייסד ומנכ”ל החברה. וכן, הראשוניות הזאת ממצבת אותנו גבוה ביחס לנותני שירותים אחרים, שבתחום חופשי פרוץ, צצים כפטריות אחר הגשם (גם כשקיץ בחוץ…).

בחודשים האחרונים אנו עדים לתופעה כי סוכנויות וחברות, שהציגו שירות של ניהול מוניטין באינטרנט רק לאחרונה, דואגות להבליט בפרסומיהן את נסיונן “העשיר”, כשחלקן אף מגדילות מעשה וממש נוקבות במספר השנים, שמעיד (כביכול, כמובן) על ה”ראשוניות” שלהן. לכן, כנראה שאין ברירה ואנחנו חייבים להוכיח את הראשוניות הזאת על ידי מספר עובדות (שלשמחתנו, באמצעות האינטרנט, ניתן לאמת אותן בצורה מדויקת):

  • 1. המאמר הראשון בנושא ניהול מוניטין באינטרנט/מיתוג אישי, שהופיע באינטרנט הישראלי – נכתב על ידי קפלנסקי והתפרסם לפני עשור ב- 14.8.2007 באתר המאמרים ARTICLES תחת הכותרת: מיתוג אישי באינטרנט – הסיפור של סו שף
  • 2. הבלוג הראשון בישראל שעסק בתחום מיתוג אישי/ניהול מוניטין באינטרנט – היה INTERNITSHI שהוקם על ידי קפלנסקי באוגוסט 2007 ובספטמבר 2007 כבר התפרסמו הפוסטים הראשונים בו. הבלוג יצר מודעות לנושא ודרישה לקבלת שירותים אינטרנטייים מסחריים בתחום ניהול המוניטין.
  • 3. אתר מסחרי ראשון שמציג שירותים של ניהול מוניטין בישראל – כעבור מספר חודשים נוצר המותג eBrand (שמשמעותו מיתוג אינטרנטי) והדומיין eBrand.co.il נקנה ב- 28.4.2008 – ראו הודעות Registration מרשם הדומיינים. סריקת האתר הראשונה שהתבצעה באמצעות הכלי WEB ARCHIVE תועדה ב-  27.5.2008 (כן, ככה נראינו בצעירותינו…). כעבור חודש ימים (ביוני 2008), תחת המותג eBrand, התחלנו להריץ את הפרויקט הראשון בתחום ניהול המוניטין, שהיה מיועד עבור חברת נדל”ן גדולה בישראל.
  • 4. מצגת והרצאה ראשונה בישראל בתחום ניהול מוניטין/מיתוג אישי באינטרנט – הועברה במסגרת יום עיון של מכון הייצוא והתפרסמה באוקטובר 2008 פה.
  • 5. חשיפת השירות לראשונה בטלוויזיה הישראלית – לפני 3 וחצי שנים (יוני 2014) במסגרת כתבה על ניהול מוניטין באינטרנט בתכנית “המגזין עם אושרת קוטלר” (ערוץ 10)

יש עוד עשרות מראי מקום באינטרנט המראים על הראשוניות בישראל של eBrand בתחום ניהול המוניטין באינטרנט ולכן אם אתם נתקלים בסוכנות שמתהדרת בראשוניות ובניסיון הרב שלה, כדאי שתבקשו ממנה הוכחות (עדיף אינטרנטיות), שכמובן גם מאומתות לפי תאריכים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו