ניהול מוניטין לאנשים

בואו נדבר על השם שלכם

מסקרים שפורסמו בשנים האחרונות עולה כי כ-56% מגולשי האינטרנט מודים כי הם מחפשים את שמם ב-Google ולכ-15% יש תחת שמם אזכורים שליליים בתוצאות החיפוש. מהו אזכור שלילי? זה יכול להיות כל דבר: החל מכתבה שפורסמה על ההתנהלות שלכם במקום העבודה, על חשד כלשהו שהועלה כלפיכם ללא עוול בכפכם ועד לחשיפת פרטים אישיים דרך מסמכים משפטיים שמועלים לרשת. בקיצור, כל מה שאינכם רוצים שיופע תחת שמכם בתוצאות החיפוש.

מה שרשום עליכם ב-Google עלול להסב לכם נזק

שמו של האדם הולך לפניו וכאשר ישנם אזכורים שליליים לגביו, הדבר פוגע במוניטין שלו, במיוחד כאשר מדובר ברשת האינטרנט שמאפשרת לכל אחד להביע את דעתו מתי שירצה, בבלוג או בטוקבק. למשל, מרצה בכיר באקדמיה, בעל מוניטין מצוין ועשיר, יכול לגלות שחוות דעת שלילית מסטודנט אחד, או טוקבק על כתבה שפרסם, טיפסו לעמוד הראשון ומעמידים את המוניטין שלו בסכנה.

כמו כן, ידוע שכיום, טרם יצירת קשר עם אדם מסוים, קודם כל מחפשים את שמו בגוגל ולכן, אזכורים שליליים ב – Google ישפיעו על קבלה לעבודה חדשה, שיתופי פעולה עסקיים, קריירה אקדמאית, היכרויות אישיות ועוד.

מעוניינים לקבל מידע נוסף?

או השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם:

אז מה ניתן לעשות? ניהול מוניטין אישי!

הפתרון פשוט – קמפיין ניהול מוניטין לאנשים באינטרנט. לצוות eBrand ניסיון רב בטיפול בסוגיה זו ודרך יצירת שליטה מרבית על המוניטין שלכם ברשת האינטרנט, באמצעות ניקוי מוניטין ברשת ודחיקת האזכורים השליליים. 

ניהול מוניטין אישי באמצעות קמפיין ניהול מוניטין בגוגל לפרטיים, מושתת על שימוש בתוכן חיובי עליכם ועל פועלכם, במטרה להעצים את המוניטין האמיתי שלכם, דרך שימוש באתרי אינטרנט, רשתות חברתיות ושלל דרכים יצירתיות, שיבטיחו לכם מוניטין שמייצג אתכם נאמנה.

מה השלבים בפעילות ניהול מוניטין לאנשים?

כך זה נראה (לפני ואחרי):

שירותי ניהול המוניטין של eBrand לאנשים

באפשרותנו לסייע לכם בדרכים מגוונות לשיפור המוניטין שלכם ברשת, כפי שכבר ביצענו בעבר ועודנו מבצעים כיום עם לקוחות רבים. לחצו על אחד השירותים ותוכלו לקבל פרטים נוספים על אודותיו.

Call Now Button