דחיקת אזכורים שליליים לעסקים

eBrand היא הראשונה (2008) שהציגה בצורה מסחרית בישראל רכיב של הדחקת אזכורים שליליים המופיעים בתוצאות החיפוש במסגרת קמפיין ניהול מוניטין באינטרנט. במהלך השנים, פיתחנו שירות ייחודי זה ורכשנו ניסיון וידע רב, המעמיד אותנו בקדמת תחום זה בזירה המקומית.

היום, כששמו של כמעט כל מותג/ארגון/חברה נמצא בתוך האינטרנט, יחד עם עוצמתם של מנועי החיפוש (ו-Google בראשם), הצורך בשירותים של הדחקת אזכורים שליליים הולך וגובר.

למי מיועד שירות הדחקת אזכורים שליליים לעסקים?

כל מותג/ארגון/חברה ש:

  • ‘לכלכו’ עליו באינטרנט – טוקבקים, הודעות פוגעניות, תמונות מביכות ועוד
  • שמו פורסם בצורה שלילית – באתרי חדשות, פורטלים, אתרי בית משפט ועוד
  • כתבו עליו דברים לא נכונים – הוצאת דיבה, לשון הרע, הצקות, הכפשות

מדוע דווקא לבחור ב- eBrand להדחקת האזכורים השליליים לעמודים לא רלוונטיים ב-Google?

מעבר לראשוניות שיש לה בתחום, ל-eBrand יש תכנית חדשנית וייחודית המותאמת ללקוח על פי מאפייניו הייחודיים וחוזק האזכורים השליליים שיש על שם המותג/חברה/ארגון שלו. לשיטה זו יש תוצאות מוכחות בשטח ובאמתחתנו הצלחות רבות. בעזרת ידע נרחב ב-SEO והיכרות מעמיקה עם זירת האינטרנט הישראלית, eBrand תוכל להשפיע על תוצאות החיפוש של שם העסק שלכם ב-Google ולהפוך אותן לרלוונטיות עבורכם בהקשרים חיוביים.

מה אתם מקבלים?

השפעה חיובית על תוצאות החיפוש של שם העסק
פעילות בזירות מקודמות ואסטרטגיות לקידום המותג
קשר רציף שקיפות ומקצועיות - בדיסקרטיות מלאה

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

איך פועלת השיטה של eBrand להדחקת אזכורים שליליים?

מטבע הדברים, לא נוכל לפרט את כל המתודולוגיה, אולם נוכל לומר באופן כללי שנעשה זאת על ידי:

בניגוד ל- SEO (קידום אתרים) “מסורתי”, eBrand משלבת טכניקות מרובות על מנת להביא לתוצאות רצויות ובשורה התחתונה – אנחנו יודעים לדחוק!

הטכניקות ושיטות הדחקת האזכורים של eBrand פועלות על פי עקרונות שקיפות מלאה שהוטוו על ידי המומחה האמריקאי אנדי ביל (בתמונה) מחבר הספר Radically Transparent (בתמונה).

שאלות נפוצות

בין חצי שנה לשנתיים – תלוי בחוזקם של האזכורים השליליים. יש לציין שהדחקת אזכורים שליליים היא פעולה שתוצאותיה יבואו לידי ביטוי רק לאחר תקופה מסוימת (אין ‘זבנג וגמרנו’), ולכן כדאי לכם להתחיל קמפיין מסוג זה מוקדם ככל האפשר.

ניתן למחוק אזכורים שליליים מתוצאות החיפוש של גוגל רק במקרה שהעמוד הרלוונטי הוסר מהאינטרנט או ששם המותג נמחק ממנו. ניתן לגרום לכך על ידי פנייה לבעל האתר, או ל-Google. מהניסיון שלנו, פניות אלה מעלות חרס ורק גורמות לאפקט שלילי, אלא אם כן יש עילה משפטית להסרת התוכן מהאינטרנט (לשון הרע, זכויות יוצרים וכו’). יש לקחת בחשבון כי לא ניתן למחוק וכי האזכורים יישארו לנצח בשרתים של Google, אולם לא תהיה להם משמעות אם הם יידחקו מטה, לעמודים לא רלונטיים.

ידוע כי רק כ-10% מהגולשים עוברים לעמוד התוצאות השני בבואם לחפש מידע ב-Google. אחוז זניח יותר עובר לעמודים 3 ו-4. על כן, ניתן לקבוע בלב שלם כי דחיקה לעמודים אלו, תשפר ללא היכר את התדמית האינטרנטית של המותג.

מטבע הדברים, eBrand מקפידה על שמירת פרטיותם של לקוחותיה – במיוחד עבור אלו להם אנו מספקים להם קמפיין של הדחקת אזכורים שליליים. אתם נמצאים בידיים המקצועיות ביותר.

במהלך קמפיין הדחקת אזכורים שליליים, אנו נפיץ את שם המותג בפלטפורמות תוכן רלוונטיות לתחום הספציפי בו העסק שלכם פועל. לדוגמא: אתרים עצמאיים, רשתות חברתיות, אתרי מאמרים, אתרי שיתוף וידאו, מצגות, שיתוף קישורים ועוד.

על מנת שהקמפיין ידחיק בהצלחה את האזכורים השליליים וכדי שניהול המוניטין ברשת יציג תמונה איכותית ואמינה של העסק, אנו ממליצים לשתף פעולה ככל האפשר ולהיות מעורבים בהכנת התכנים. שיתוף פעולה גדול יותר יביא לתכנים איכותיים יותר ולתדמית משופרת. לרוב, שיתוף הפעולה המינימלי הנדרש הוא של כחצי שעה-שעה בשבוע.

עדכונים אחרונים בנושא

מהם הפרמטרים שקובעים את חוזקה של כתבה שלילית בתוצאות החיפוש?

בכל יום מתפרסמות אלפי כתבות ברחבי האינטרנט – אתרי חדשות, בלוגים, רשתות חברתיות, אתרי מבזקים ופורומים שונים. חלק מאותן כתבות, מכילות מידע שלילי על אדם מסוים או על חברה מסוימת, ועלולות להסב נזק משמעותי לו או לה.

קראו עוד »
Call Now Button