הסרת מסמכים משפטיים לעסקים

מסמכים משפטיים המתקבלים מתוצאות החיפוש תחת בית העסק שלכם ב- Google, יכולים להוות פגיעה לא פשוטה במוניטין האינטרנטי. במהלך השנים פנו ופונים אלינו גופים מסחריים, בתי חולים, משרדי ביטוח, מוסדות ציבור ועוד – מתוך מצוקה אמיתית שנגרמת כתוצאה מכך ששמם מופיע בתוצאות החיפוש בהקשר משפטי (בד”כ שלילי) במקום בהקשר חיובי ורלוונטי לתחומם.

חוק הפומביות קובע שכל דיון בבית משפט צריך להיות גלוי לציבור, אלא אם כן מדובר בדיון בדלתיים סגורות. בעבר, היו התיקים המשפטיים מאוחסנים בארכיונים של בתי המשפט אך כיום, כל אחד יכול להקים מאגר המאגד את פסקי הדין הללו באופן חוקי. מצב זה יצר מגוון רחב של אתרים מסוג כזה, שחלקם נחשבים לחזקים ומדורגים גבוה בתוצאות החיפוש ב- Google, מה שמקבל משנה תוקף בחיפוש בית העסק שלכם ויכול לחשוף פרטים שיפגעו במוניטין שלו.

אנחנו ב-eBrand מספקים שירות מקיף לעסקים לצורך הסרת פסקי דין מגוגל. השירות כולל איתור ומיון המסמכים, פעילות לצורך הסרת פסקי הדין או המסמכים ובדיקה ומעקב. כמו כן, מתבצעת פניה ל- Google במטרה להסיר את המסמך מהאינדקס ואף יינתן שירות משפטי של עו”ד לצורך השגת צו איסור פרסום, במקרה הצורך.

למה להסיר מסמכים משפטיים ב-eBrand?

מה אתם מקבלים?

ניקוי מסמכים המכילים אזכורים שליליים
בדיקה ומעבר לאחר הסרת המסמכים
פנייה ל-Google במידת הצורך להסרת המסמכים

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

עדכונים אחרונים בנושא

Call Now Button