יצירת תוכן וידאו

videoicon

למה צריך תוכן וידאו לפעילות לשיפור המוניטין והנוכחות באינטרנט? ראשית, כך המסר שרוצים להעביר אותנטי הרבה יותר מאשר בטקסט. הלקוח הפוטנציאלי (או הקיים) רואה ושומע ולא רק קורא. בעולם של הצפת מידע והסחות דעת, וידאו מושך את העין וגורם להקליק על הסרטון, הרבה יותר מאשר על כתבה טקסטואלית.

כמו כן, הסרטון יוצר הזדהות עם הלקוח בכך שניתן לדבר אליו "בגובה העיניים" על נושאים שמעסיקים אותו. בנוסף, סרטון מגדיל את הנוכחות בניוזפיד של פייסבוק ובתוצאות החיפוש ב-Google.

אילו סרטונים כדאי לייצר?

ניתן לייצר סרטונים אינפורמטיביים בדיבור ישיר מול מצלמה. סרטונים אלו, בני כדקה-שתיים בדרך כלל, מצולמים באמצעות ציוד מתקדם ועוברים עריכה, הוספת כתוביות, פתיח וסגיר, שיפורים וכדומה – להשגת תוצר טוב ככל הניתן. פורמט מוצלח נוסף הוא מעין ריאיון או שיחה בין שניים-שלושה אנשים.

אנו מספקים עבור הצילומים ציוד מקצועי וצלם מקצועי העובד בסוכנות. מומלץ מאוד לשלב סרטונים בפעילות, במיוחד עבור דיונים בסוגיות מקצועיות, אך אם הדבר לא מתאפשר, אנו משתמשים בחומרי גלם קיימים (למשל: תמונות או סרטונים קצרים) בתוספת כיתובים.

למה כדאי לכם ליצור תוכן וידאו ב-eBrand?

צלם מקצועי העובד בסוכנות וציוד צילום מתקדם
יצירת תוכן וידאו המותאם בדיוק לתחומי העיסוק שלכם
ליווי בתהליך מא' עד ת' - משלב התכנון ועד להפצת הסרטון

היתרונות של תוכן וידאו באינטרנט

סרטונים לדוגמה

שלבי השירות

1. תכנון

ראשית יש לאפיין את הסרטון או את סדרת הסרטונים. יש להגדיר באופן מדויק את הנושאים עליהם מדברים ולכתוב את התסריט. בנוסף, שלב בחירת הלוקיישנים הוא קריטי וישליך על אופי הסרטון עצמו. לדוגמה: אם מדובר במשרד עורכי דין אפשר לצלם בחדרים עצמם, בחדר ישיבות וכו'.

2. צילום

הצילום יתבצעו בתוך מבנה כמו בית או משרד, או בלוקיישנים חיצוניים כמו פרויקט נדל"ן, או סתם בטבע (ים, פארק). מלבד הצילום במצלמה הראשית, יבוצע צילום במצלמה משנית וכמו כן מומלץ לצלם גם צילומי אקשן. לדוגמה: רופא שמדגים את אופן פעולתו על לקוח, עורך דין במהלך שיחת טלפון וסוכן ביטוח בשיחה עם לקוח.

3. עריכה

רוב הסרטונים יצולמו בתוך מבנה, אך קיימת אפשרות גם לצילומי חוץ. מלבד הצילום במצלמה הראשית, יבוצע צילום במצלמה משנית וכמו כן מומלץ לצלם גם צילומי אקשן. לדוגמה: רופא שמדגים את אופן פעולתו על לקוח, עורך דין במהלך שיחת טלפון וסוכן ביטוח בשיחה עם לקוח.

4. הפצה

לאחר אישור והטמעת כתוביות הסרטון מופץ ביוטיוב, בפייסבוק, באתר הבית/אתרים נוספים, בפלטפורמות נוספות וכולל פרסום מכוון וידאו.

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

עדכונים אחרונים בנושא

ל- eBrand דרוש/ה מנהל/ת תוכן

העבודה היא ממשרדינו בפ"ת. משרה מלאה עם שעות עבודה גמישות. אפשרות לעבודה חלקית מהבית. תכונות נדרשות: הקלדה מהירה וגישה לסביבה ממוחשבת אהבה וגישה לעולם האינטרנט ידע כללי

קראו עוד »
Call Now Button