אודות

ראשוניות, חדשנות, אמינות ומסירות בשירות.

אלו הן 4 הצלעות המרכזיות המאפיינות את המותג eBrand

מה מקור השם eBrand?

כמו ש- email זה דואר באינטרנט ו-ecommerce זה מסחר באינטרנט, אז eBrand, שם המותג שלנו, זה מיתוג באינטרנט.

כשאנו אומרים “מיתוג באינטרנט”, ההתייחסות היא למיתוג בצורה הכי בסיסית שלו – האופן בו השם של הבן אדם או המותג מופיע באינטרנט בכלל ובמנועי החיפוש בפרט.

הרעיון הוא שלא משנה כמה הלוגו שלך יהיה מושך, כמה אתר האינטרנט שלך יהיה אטרקטיבי, כמה המסרים שלך יהיו חזקים – מספיק שהשם שלך (או של המותג שלך) לא יופיע טוב בתוצאות החיפוש, וכל האספקטים האחרים של המותג יהיו הרבה פחות רלוונטיים מבחינת קהל היעד שלך.

כלומר, הבסיס למיתוג באינטרנט הוא האופן בו שם הבן אדם או המותג מופיע בתוצאות החיפוש – ואם להיות ספציפי יותר – בתוצאות החיפוש של Google. זה מה שקובע לא רק את הרושם הראשוני דיגיטלי, אלא גם את הערכים והתפיסות שמשדר לנו המותג – ולכן מה שאנחנו עושים הוא כל כך חשוב ומשפיע חזק כל כך על הרבה אנשים.

היסטוריה

ב-2007, מנכ”ל eBrand, מאור קפלנסקי, עזב את העיתונות (“מעריב”) במטרה להשתלב באינטרנט המסחרי, שלאחר תקופת הבועה בתחילת שנות ה-2000, זכה לעדנה חדשה. במהרה הוא גילה את הצורך “למתג את עצמו”, זאת מכיוון שהיה חייב להראות מקצועיות ומומחיות בפני חברות ומעסיקים פוטנציאליים.

זה הביא אותו לפתוח את הבלוג “מיתוג אישי באינטרנט – INTERNETISHI“, שסקר את תחום המיתוג האישי באינטרנט ובמיוחד את ההשפעה של האופן בו מופיע השם בתוצאות החיפוש – על הבן אדם הפרטי. במהרה, הבלוג לא רק שעזר לקפלנסקי למתג את עצמו, הוא גם הביא את הנושא לתודעת הקהל הרחב ובזמן קצר התקבלו לבלוג פניות מאנשים/חברות שרצו לדעת כיצד ניתן לשפר עבורם את האופן בו מופיע שמם (או שם העסק שלהם) ב-Google.

ב-2008 פתח קפלנסקי את eBrand שבכך הייתה החברה הראשונה באינטרנט הישראלי שהציגה לקהל הרחב שירותים של ניהול מוניטין באינטרנט והדחקת אזכורים שליליים. ל-eBrand הוא צירף כשותף את אריק דפני, שעזב את “אמדוקס” והביא עמו את הרקע הטכני הנחוץ לשירותים מסוג זה. כבר בשלב התחלתי זה, החלה eBrand להעניק שירותים לדמויות בולטות בעולם הפוליטי והעסקי בישראל ואף השתתפה במטות הבחירות של ניר ברקת (2008) וקדימה (2009).

צוות איברנד eBrand

כאן ועכשיו

במרוצת השנים מיצבה את עצמה eBrand כמותג המוביל באינטרנט הישראלי בתחום ניהול המוניטין באינטרנט והדחקת אזכורים שליליים. מאות פרויקטים מוצלחים בזירה המקומית והבינלאומית הקנו לנו את הניסיון, שכל כך דרוש בתחום דינמי זה שמשתנה כמעט מדי יום.

יחד עם הניסיון, אנו גם מביאים שיטת ביצוע ייחודית, השמה דגש לא רק על הפן הטכני בפרויקט, אלא גם, ואולי בעיקר, על הפן התוכני – מתוך ההכרה כי יש לנצל את פעילות המוניטין לצרכים תדמיתיים ואף שיווקיים. כחלק מפעילות החברה אנו גם מעניקים שירותים של בניית אתרים, קידום אורגני תחת ביטויי מפתח, חיזוק המותג ופעילות ברשתות חברתיות וכן קמפיינים של פרסום ב-Google, Facebook ו-Outbrain.

כיום מטפלת eBrand בעשרות פרויקטים במקביל על ידי צוות מקצועי ומיומן של אנשי טכנולוגיה, תוכן ופרסום המחולקים למחלקות לפי הלקוחות השונים. מבנה ארגוני זה מאפשר ל-eBrand להעניק את לכל לקוח את השירות והיחס האישי, שכל כך נחוץ בסוג הפרויקטים אותם אנו מנהלים.

הקודם
הבא
Call Now Button