דו”חות

דמיינו את הסיטואציה הבאה: אתם מחפשים לגמרי במקרה את השם שלכם ב-Google – ומה שאתם מגלים בתוצאות החיפוש הוא לא מחמיא במיוחד. אתם נתקלים בפסק דין מהעבר נגדכם שהועלה לרשת, רואים תמונה מביכה שממש לא חשבתם שתעלה לרשת, ובמקרים מסוימים אף נתקלים באזכור שלילי מאתר חדשותי.

לו רק היינו יכולים להחליט מה Google יראה ברגע שאחרים מחפשים את השם שלנו, כנראה שלא היו לנו בעיות בניהול המוניטין האינטרנטי שלנו. כאשר עולים אזכורים שליליים או שנויים במחלוקת בתוצאות החיפוש, הדבר עלול להקשות על מחפשי עבודה, בעלי עסקים קטנים הנושאים את שמם ואפילו על אנשים שמחפשים זוגיות.

אנו ב-eBrand פועלים מתוך אמונה שתוצאות החיפוש של Google אינן גזירה משמיים וניתן לשנותן, כדי שהמוניטין שלכם לא ייפגע. השירות ניתן הן לאנשי עסקים ולחברות, אך בשנים האחרונות חלה עלייה בביקוש לפרויקטי ניהול מוניטין עבור אנשים.

הדו”ח שאנו מפיקים עבורכם

במסגרת שירות ניהול מוניטין במנועי חיפוש שנועד לבצע הדחקת אזכורים שליליים, תקבלו את כל המידע הנחוץ לכם על הנעשה בו, תוך שימת דגש על מצב האזכורים של שמכם ב-Google, על גרסאותיו השונות (למשל: ישראל ישראלי ושרוליק ישראלי). הדו”חות התקופתיים שלנו יתארו עבורכם בצורה מדויקת, גרפית ונוחה לעין, איך אתם נראים על ידי אחרים במנועי החיפוש.

הכלים שבהם אנו משתמשים להפקת הדו”חות, מאפשרים לנו לייצא פלט ממנו ניתן לראות בצורה מוחשית איך ניהול המוניטין משפיע על האופן שבו שמכם נראה באינטרנט.

דו”ח ניהול מוניטין יכלול:

  • עדכון מלא לגבי מצב האזכורים של שמכם ב-Google.
  • התראה בכל פעם שמופיע אזכור חדש באינטרנט תחת שמכם.
  • פירוט של כל הקישורים החדשים שיצרנו באינטרנט תחת שמכם.

דוחות תקופתיים על מצב האזכור השלילי
דוחות שיקוף על הנראות שלכם בתוצאות החיפוש
התראה על אזכור חדש תחת השם שלכם

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now