מחיקת כתבה מאתר ynet

אתר החדשות ynet (וואינט) שהושק ביוני 2000, נחשב לאחד האתרים הנצפים ביותר בישראל, ובקטגוריית החדשות והאקטואליה, מדובר באתר הנצפה ביותר כיום. הוא מכיל כתבות ומבזקים בנושאי ביטחון, פוליטיקה, כלכלה, ספורט ועוד, לצד תכנים מגזיניים ותכני וידאו. כל אלו מתעדכנים בתדירות גבוהה מאוד מדי יום, 24/7.

עד כמה חזק אתר ynet ב-Google?

אתר ynet הוא אחד האתרים החזקים יותר במנוע החיפוש Google כיום, בשל התכנים המגוונים שבו, התעבורה הרבה המגיעה אליו ממיליוני גולשים בכל חודש ובשל פרמטרים נוספים, דוגמת התנהגות גולשים וזמן שהייה ממושך באתר. לכן, סביר שאם שמכם הופיע בכתבה ב-ynet, הכתבה הזו נסרקת תחת שמכם. כשמדובר באדם או בארגון 'מתוקשרים' יותר, עם הרבה כתבות ברשת, ניתן להניח ש-ynet היא אחת מהתוצאות המובילות בחיפוש Google תחת שמם.

בשנים האחרונות, הרבה מאוד אנשים וארגונים פונים אלינו כדי לדעת אם ניתן לבצע מחיקת כתבה מאתר ynet – שכן בשל חוזק האתר, הוא נסרק גבוה תחת שמם, לעתים בכתבות בעלות אופי שלילי. כתבה שלילית מ-ynet בתוצאות החיפוש, עלולה ליצור בעיה של ממש בכל הנוגע לניהול מוניטין באינטרנט ולתדמית של אדם, עסק או ארגון, ולכן עולה צורך מובן למדי, למחוק את הכתבה, או לפחות לדחוק אותה מטה ככל הניתן.

נגן וידאו

צפו: הסבר על הסרת תוצאות מגוגל שמופיעות באתרי חדשות

האם ניתן לבצע מחיקת כתבה מ-ynet לגמרי?

התשובה לשאלה הזו מעט מורכבת. כל מידע שלילי המפורסם באתרי חדשות ובעקבות כך מכתים את האדם או העסק שמאוזכרים בה, הוא נצחי, כל עוד האתר לא קורס וכל עוד הכתבה לא נמחקת על ידי בעלי האתר. במקרים מסוימים, שבהם יש בסיס ענייני להסרת הכתבה, מבוצעת על ידי eBrand פנייה אל מערכות האתרים, במטרה להביא למחיקת הכתבה מהאתר המפרסם.

אם הכתבה מאתר ynet נותרת באוויר, ובמקרים מסוימים שבהם אין הצדקה לפנות אל מערכת האתר, יהיה צורך לבצע פעילות ניהול מוניטין באינטרנט – במטרה להגיע למצב שבו הכתבה השלילית אינה מופיעה, לפחות בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. צרו איתנו קשר לקבלת פרטים.

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

Call Now Button