בניגוד לקידום אתרים רגיל (SEO), שמטרתו בדרך כלל היא לקדם אתר אחד תחת מספר ביטויי מפתח, הרי שבקמפיין ניהול מוניטין (ORM), המטרה היא בדרך כלל לקדם ביטוי אחד או שניים (במקרה של ניהול מוניטין לפרטיים, מדובר בשם של בן אדם) במגוון רחב של זירות ברחבי הרשת – זאת על מנת לייצר נוכחות ושליטה בתוצאות החיפוש.

כלומר, על מנת לקדם מידע חיובי על האדם פרטי ולשלוט על מירב המידע שיש עליו ברשת האינטרנט ובמנוע החיפוש Google, אין להסתפק רק בקידום אתר מרכזי שעוסק בו, אלא בפלטפורמות ברחבי הרשת שנחשבות לחזקות ומקודמות.

השימוש בערוצים אלו נעשה בפלטפורמות חברתיות (פייסבוק, טוויטר, לינקדאין וכו’), באתרי שיתוף (כמו פליקר, יוטיוב וכו’) בלוגים (בלוגר, וורדפרס), פורומים, אתרי אינדקסים וחוות דעת, אגרגטורים ועוד. 

פלטפורמות אלו בקמפיין ניהול מוניטין לפרטיים, צוות eBrand יצור לכם חשבונות בפלטפורמות אלו ויפיץ באמצעותם תוכן מקורי שעוסק בכם ובפועלכם. הפצה זו מאפשרת לעבות את הנוכחות הרצויה שלכם ברשת ובזכות כך תוכלו לשלוט על המידע שקיים עליכם בעמודים הראשונים שבתוצאות החיפוש ב- Google.

הפצת תוכן בפלטפורמות חברתיות
נוכחות באתרי בלוגים ופורומים מובילים
שליטה על המידע בעמודים הראשונים ב- Google

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now