בניגוד לקידום אתרים רגיל (SEO), שמטרתו בדרך כלל היא לקדם אתר אחד תחת מספר ביטויי מפתח, הרי שבקמפיין ניהול מוניטין (ORM), המטרה היא בדרך כלל לקדם ביטוי אחד או שניים (במקרה של ניהול מוניטין לפרטיים, מדובר בשם של בן אדם) במגוון רחב של זירות ברחבי הרשת – זאת על מנת לייצר נוכחות ושליטה בתוצאות החיפוש.
כלומר, על מנת לקדם מידע חיובי על האדם פרטי ולשלוט על מירב המידע שיש עליו ברשת האינטרנט ובמנוע החיפוש Google, אין להסתפק רק בקידום אתר מרכזי שעוסק בו, אלא בפלטפורמות ברחבי הרשת שנחשבות לחזקות ומקודמות.