פרסום כתבות באתרי חדשות

פעולות התוכן שאנחנו ב-eBrand מבצעים, ממוקדות באתרים העצמאיים שאנחנו מקימים ומנהלים, בהפצות התכנים החדשים בפרופילים ברשתות חברתיות ובלוגים, ובפרסום ממומן על פי הצורך. עם זאת, הפתרון היעיל, האפקטיבי והמוצלח ביותר הוא פרסום כתבות מקוריות בסגנון עיתונאי באתרי החדשות הגדולים והמפורסמים. 

כחלק מפעילות התוכן בקמפיין ניהול המוניטין של הלקוח, מנהלי התוכן קובעים ביחד עם הלקוח נושא רלוונטי לכתבה, מנסחים שאלות והלקוחות עונים עליהן בצורה מקצועית, מנומקת ומפורטת. הכתבות מתפרסמות באתרי חדשות כמו YNET, מאקו, כלכליסט, דהמרקר, הארץ, רשת, ישראל היום, ערוץ 7, מקור ראשון ועוד. כמו כן, ניתן לפרסם כתבות באתרי חדשות מקומיים, כגון: אתרי קבוצת Mynet, רשת “שוקן השקמה”, אתרי משפט וכלכלה, אתרי נדל”ן, אתרי רפואה ולייף סטייל ומקומונים. 

הכתבות מתפרסמות לרוב עם תמונת הלקוח, תמונות אווירה או אילוסטרציה, והן מכילות קישורים לאתרים העצמאיים. לאחר הפרסום באתר החדשות, צוות התוכן מקדם ומפרסם את הכתבה כדי להגדיל את החשיפה שלה. בהמשך לכל אלו, הכתבה באתר החדשות מופיעה בתוצאות החיפוש ב-Google, בדרך כלל במיקום גבוה. 

  • כתבה עיתונאית אמיתית – מנהל התוכן קובע ביחד עם הלקוח באיזה נושא תעסוק הכתבה, ולאחר מכן הוא מתחיל בכתיבתה, תוך הישענות על דברי המרואיין ותשובותיו שסופקו במהלך הראיון.
  • אתרים מוכרים ומפורסמים – התוכן החדשותי מתפרסם באתרי החדשות, הנדל"ן, הכלכלה והלייף סטייל הגדולים והמוכרים בארץ.
  • מיתוג אישי באמצעות ראיון - כתבה פרשנית, דעה, ראיון אחד על אחד - כתבה באתר חדשות תורמת למיתוג האישי, ומציגה את הלקוח כיודע דבר וכדמות מעניינת. הכתבה מופיעה בתוצאות החיפוש של גוגל, וגם תחת Google News (ברוב המקרים).

כתבה עיתונאית מקורית
פרסום כתבה באתרים מוכרים בעלי כניסות רבות
כתבה ממותגת הכוללת את שמכם ואת דעתכם

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

עדכונים אחרונים בנושא

Call Now Button