שקיפות מול הלקוח

בתחום כל כך מורכב ורגיש כמו ניהול מוניטין באינטרנט, eBrand רואה בשקיפות מול הלקוח מרכיב חשוב והכרחי בכל קמפיין.

השקיפות נדרשת במיוחד לאור העובדה שפעילות ניהול המוניטין כוללת בתוכה אלמנטים טכניים, שאינם מוכרים וברורים ללקוח הממוצע. ומעבר לזאת, היות ומדובר בדרך כלל בפעילות שהתוצר שלה הוא השפעה על תוצאות החיפוש, חשוב שהלקוח יהיה שותף בהבנת ההליכים.

השקיפות שלנו בניהול המוניטין

השקיפות של eBrand מתבטאת בראש ובראשונה בשליחת דו”חות מפורטים הכוללים הצגה וניתוח של ביצוע הקמפיין – החל מרשימת אייטמים וקישורים שנוצרו ועד לפלט יומיומי של תוצאות החיפוש לפי הביטויים שהוגדרו (על סמך כלים ניטראליים). בנוסף, אנשי הצוות של eBrand נמצא בקשר מתמיד עם הלקוח ומעדכנים אותו בכל שינוי משמעותי שקורה במהלך הפעילות.

הנכסים שהוקמו נשארים בבעלות הלקוח

בניגוד לנותני שירותים אחרים מהתחום, התשתיות שאנו בונים ללקוח בפעילות ניהול מוניטין (אתרים עצמאיים, פרופילים והתכנים שבהם), נשארות לנצח בבעלותו של הלקוח – גם בתום ההתקשרות.

שליחת דו”חות קמפיין מפורטים
קשר מתמיד עם הלקוח ושליחת עדכונים שוטפים
התשתיות נשארות בבעלות הלקוח

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now