ניתן למחוק אזכורים שליליים מתוצאות החיפוש של גוגל רק במקרה שהעמוד הרלוונטי הוסר מהאינטרנט או ששם המותג נמחק ממנו. ניתן לגרום לכך על ידי פנייה לבעל האתר, או ל-Google. מהניסיון שלנו, פניות אלה מעלות חרס ורק גורמות לאפקט שלילי, אלא אם כן יש עילה משפטית להסרת התוכן מהאינטרנט (לשון הרע, זכויות יוצרים וכו’). יש לקחת בחשבון כי לא ניתן למחוק וכי האזכורים יישארו לנצח בשרתים של Google, אולם לא תהיה להם משמעות אם הם יידחקו מטה, לעמודים לא רלונטיים.
ידוע כי רק כ-10% מהגולשים עוברים לעמוד התוצאות השני בבואם לחפש מידע ב-Google. אחוז זניח יותר עובר לעמודים 3 ו-4. על כן, ניתן לקבוע בלב שלם כי דחיקה לעמודים אלו, תשפר ללא היכר את התדמית האינטרנטית של המותג.