הסרת ידיעות על עסקים

בעלי עסקים רבים לעתים מצאו את עצמם נקלעים לסיטואציה, שבה התפרסם מידע שלילי על העסק שלהם: ביקורת גרועה בחדשות, כתבה עם ערך שלילי באתר מוביל וכדומה. לידיעות שליליות יש משיכה חזקה של יותר קוראים, ולכן ידיעות אלו צוברות לא אחת קוראים רבים, והמידע מתחזק, כך שנשאר במנועי החיפוש גם זמן רב לאחר פרסומו.

משום שחיפוש באינטרנט מהווה דרך נפוצה לקבלת מידע על עסקים, אותם בעלי עסקים מצויים בבעייה אמיתית, שפוגעת בהכנסות העסק שלהם. עבור בעלי עסקים אלו, אחת הדרכים הפתוחות בפניהם, הוא פנייה לאתרי החדשות בבקשה להסרת המידע.

 

  • מיפוי ובדיקה מעמיקה – בטרם ניסוח בקשת ההסרה ושליחתה, eBrand עושים חיפוש מקיף ומדוקדק ברשת, כדי לדעת כמה אזכורים קיים למידע השלילי ברשת.
  • ניסוח בקשת הסרה – בקשת ההסרה מנוסחת באופן מקצועי ומפורט ומנוסה, תוך שימוש בנימוקים שהוכיחו עצמם בבקשות קודמות. כמו כן, תהליך כתיבת בקשה נעשה כך שהלקוח מעורב בתהליך ומאשר את הבקשה בטרם שליחתה.
  • הסרה מ-Google – לאחר שתהליך ההסרה מבוצע בהצלחה, הצוות הטכני מגיש בקשות מסודרות ל-Google לטובת הסרת האייטמים מתוצאות החיפוש תחת שם הלקוח.
  • אמינות- אנחנו ב-eBrand בטוחים במקצועיות וביכולות שלנו ולכן גם מוכנים להתנות תשלום בהצלחה התהליך, כך שחלק מהתשלום יועבר רק בסיומו.

מיפוי ובדיקה מעמיקה של האזכורים ברשת
בקשות מקצועיות להסרת אייטמים
בקשות הסרה מ-Google

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

עדכונים אחרונים בנושא

מהם הפרמטרים שקובעים את חוזקה של כתבה שלילית בתוצאות החיפוש?

בכל יום מתפרסמות אלפי כתבות ברחבי האינטרנט – אתרי חדשות, בלוגים, רשתות חברתיות, אתרי מבזקים ופורומים שונים. חלק מאותן כתבות, מכילות מידע שלילי על אדם מסוים או על חברה מסוימת, ועלולות להסב נזק משמעותי לו או לה.

קרא עוד »