לעתים מתפרסמת ידיעה שלילית כנגד העסק שלכם באחד מאתרי החדשות המובילים. התוצאה של כך עבור העסק שלכם יכולה להיות לא פשוטה, כאשר בכל פעם שמישהו מקליד את שמו של העסק שלכם במנועי החיפוש, הכתבה השלילית הזאת מקבלת נוכחות בולטת.
במסגרת פעילות ניהול מוניטין ב-eBrand, אנו נלחמים כדי לדחוק את הכתבה השלילית הזאת מחוץ לתוצאות החיפוש. אחת הדרכים לעשות זאת, היא לפרסם כתבה חדשותית בעצמנו באחד מאתרי התקשורת המובילים.
מלבד היותנו חברה המתמחה בניהול מוניטין, eBrand היא חברה ליצירת תוכן, עם אנשי תוכן מן השורה הראשונה. כחלק מפעילות התוכן בקמפיין ניהול המוניטין של הלקוח, מנהלי התוכן קובעים ביחד עם הלקוח נושא רלוונטי לכתבה, ויוצרים בסופו של דבר כתבה איכותית לכל דבר ועניין.
הכתבות מתפרסמות באתרי חדשות כמו YNET, מאקו, כלכליסט, דהמרקר, הארץ, רשת, ישראל היום, ערוץ 7, מקור ראשון ועוד. כמו כן, ניתן לפרסם כתבות באתרי חדשות מקומיים, כגון: אתרי קבוצת Mynet, רשת “שוקן השקמה”, אתרי משפט וכלכלה, אתרי נדל”ן, אתרי רפואה ולייף סטייל ומקומונים.
הכתבות מתפרסמות לרוב עם תמונת הלקוח, תמונות ייצוגיות של העסק וכדומה, ואף ניתן להטמיע קישורים בתוך הכתבה. לאחר הפרסום באתר החדשות, צוות התוכן מקדם ומפרסם את הכתבה כדי להגדיל את החשיפה שלה. בהמשך לכל אלו, הכתבה באתר החדשות מופיעה בתוצאות החיפוש ב-Google, בדרך כלל במיקום גבוה.