ידיעות חדשותיות לעסקים

לעתים מתפרסמת ידיעה שלילית כנגד העסק שלכם באחד מאתרי החדשות המובילים. התוצאה של כך עבור העסק שלכם יכולה להיות לא פשוטה, כאשר בכל פעם שמישהו מקליד את שמו של העסק שלכם במנועי החיפוש, הכתבה השלילית הזאת מקבלת נוכחות בולטת.

במסגרת פעילות ניהול מוניטין ב-eBrand, אנו נלחמים כדי לדחוק את הכתבה השלילית הזאת מחוץ לתוצאות החיפוש. אחת הדרכים לעשות זאת, היא לפרסם כתבה חדשותית בעצמנו באחד מאתרי התקשורת המובילים.

מלבד היותנו חברה המתמחה בניהול מוניטין, eBrand היא חברה ליצירת תוכן, עם אנשי תוכן מן השורה הראשונה. כחלק מפעילות התוכן בקמפיין ניהול המוניטין של הלקוח, מנהלי התוכן קובעים ביחד עם הלקוח נושא רלוונטי לכתבה, ויוצרים בסופו של דבר כתבה איכותית לכל דבר ועניין.

הכתבות מתפרסמות באתרי חדשות כמו YNET, מאקו, כלכליסט, דהמרקר, הארץ, רשת, ישראל היום, ערוץ 7, מקור ראשון ועוד. כמו כן, ניתן לפרסם כתבות באתרי חדשות מקומיים, כגון: אתרי קבוצת Mynet, רשת “שוקן השקמה”, אתרי משפט וכלכלה, אתרי נדל”ן, אתרי רפואה ולייף סטייל ומקומונים. 

הכתבות מתפרסמות לרוב עם תמונת הלקוח, תמונות ייצוגיות של העסק וכדומה, ואף ניתן להטמיע קישורים בתוך הכתבה. לאחר הפרסום באתר החדשות, צוות התוכן מקדם ומפרסם את הכתבה כדי להגדיל את החשיפה שלה. בהמשך לכל אלו, הכתבה באתר החדשות מופיעה בתוצאות החיפוש ב-Google, בדרך כלל במיקום גבוה. 

  • כתבה עיתונאית אמיתית – מנהל התוכן קובע ביחד עם הלקוח באיזה נושא תעסוק הכתבה, ולאחר מכן הוא מתחיל בכתיבתה, תוך הישענות על דברי המרואיין ותשובותיו שסופקו במהלך הראיון.
  • תוכן חדשותי – תוכן חדשותי הוא תוכן אשר מתבסס על ידיעות, החלטות או שינויים, שחלים בזירה בה העסק שלכם פועל. התוכן החדשותי מאפשר לכם להביע דעה ולציין את עמדתכם לגבי נושאים חמים ורלוונטיים.
  • אתרי חדשות גדולים ומפורסמים – התוכן החדשותי מתפרסם באתרי החדשות, הנדל"ן, הכלכלה והלייף סטייל הגדולים והמוכרים בארץ.
  • אתרי חדשות גדולים ומפורסמים – כתבה באתר חדשות תורמת למיתוג העסקי של העסק שלכם, ומציגה את העסק בצורה חיובית. הכתבה מופיעה בתוצאות החיפוש של גוגל, וגם תחת Google News (ברוב המקרים).

תוכן חדש ומקורי על העסק שלכם באתר מוביל
נוכחות בולטת לעסק שלכם בתוצאות החיפוש
הזדמנות שיווקית לעסק

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

עדכונים אחרונים בנושא כתבות באתרי חדשות

ניהול המוניטין של גיא פניני בעקבות עדכוני Google

לאחרונה, בעקבות העדכונים האחרונים (פאנדה ופינגווין) שהתבצעו באלגוריתם של Google, נוצר מצב כי תוצאות החיפוש של העמוד הראשון יכולות להשתנות ללא היכר בצורה מהירה ומידית – במקרה ומדובר בשם מותג (של בן אדם או עסק) שמופיע בכותרות. דוגמא מוחשית קיבלנו בשבוע שעבר, כשהתפוצצה פרשת גיא פניני, קפטן מכבי ת”א, שנתפס מקלל בבוטות במשק הדרבי את יריבו מהפועל ת”א.

קראו עוד »