סירבו להסיר לכם מידע משפטי? בחרו את המסלול המועדף עליכם

אחת מהפעולות המרכזיות שניתן לבצע כדי לדחוק את האזכור השלילי או את פסק הדין הבעייתי (במיוחד במקרה שבו האזכור הוא מאתר 'תולעת המשפט'), היא יצירת תכנים ופעילות אינטרנטית. זאת, במטרה להפחית את החשיפה למידע מתוצאות החיפוש. בעזרת אותן פעולות, ניתן לנסות ולהשפיע על תוצאות החיפוש, ולדחוק את התוצאה מאתר מסוים אל הדפים האחרונים של תוצאות החיפוש. בכך, ניתן לייצר ולקבל דף תוצאות חיפוש שחלקו הגדול נמצא בשליטה, והוא מכיל תכנים חיוביים.

אנו ב-eBrand מציעים שלושה מסלולים לבחירה, שבאמצעותם ניתן להגיע ליצירת התשתית המתאימה ולתוצאה המיוחלת. ניתן ליצור איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים, בטלפון 03-5220118, בצ'ט באתר או בעמוד יצירת הקשר.

מסלול 1 - ליווי והדרכה

8 מפגשים / שיחות לאורך 3 חודשים
2400 800 ש"ח בחודש למשך 3 חודשים
(המחיר אינו כולל מע"מ)
  • מה תקבלו? 4 מפגשים / שיחות בחודש הראשון, 2 מפגשים בחודש השני ו-2 מפגשים בחודש השלישי (אורך כל מפגש 60 דקות) - שבהם נדריך ונלווה אתכם בהקמת התשתית הנדרשת, בהעלאת תכנים ובתפעול שוטף של הפעילות, כל זאת תוך מעקב יומי אחר תוצאות החיפוש.
  • מה נדרש מכם? הבנה אינטרנטית וידע בסיסי בכלי אינטרנט, יכולת יצירת תוכן בסיסית, וזמן לצורך הקמת הנכסים האינטרנטיים ותפעולם.

מסלול 2 - הקמת תשתית והדרכה

הקמת תשתית ותוכן ראשוני ע"י eBrand ובסופה הדרכה ללקוח
₪ (מינימום) 5000 ל-30 ימי הקמה ותוכן ראשוני שבסופו הדרכה
(המחיר אינו כולל מע"מ)
  • מה תקבלו? 30 ימי עסקים שבהם אנו נקים תשתית ראשונית עבורכם, נעלה אליה תוכן ראשוני - ובסוף התקופה נעביר לכם גישה לנכסים שלכם והדרכה כיצד להמשיך ולתפעל את הפעילות בעצמכם לאורך החודשים שלאחר מכן. זאת, תוך מעקב אחר תוצאות החיפוש ודיווח בתום התקופה.
  • מה נדרש מכם? הבנה אינטרנטית וידע בסיסי בכלי אינטרנט, יכולת יצירת תוכן בסיסית, וכמובן זמן לצורך תפעול הנכסים האינטרנטיים.
פופולרי

מסלול 3 - פעילות אינטרנטית מלאה

הקמת תשתית מלאה, ניהול ותפעול פעילות אינטרנטית מלאה ע"י eBrand
צרו קשר
לקבלת הצעת מחיר מותאמת בדיוק לצרכים שלכם
  • מה תקבלו? פעילות שאורכה מספר חודשים, ובה אנו נקים את התשתית הראשונית עבורכם, נעלה אליה תוכן ראשוני - ובחודשים שלאחר מכן נתפעל את הנכסים - נמלא אותם בתוכן, נבצע את האופטימיזציה הנדרשת, נעקוב באופן יומי אחר תוצאות החיפוש ונשלח אליכם דוחות עם נתונים מפורטים.
  • מה נדרש מכם? שיתוף פעולה לאפיון הפעילות ואינטראקציה במידת הצורך, וכמובן לצורך אישור חומרים חדשים לפני העלאתם לאינטרנט.

השאירו את פרטיכם כאן

אנחנו כבר נחזור אליכם עם כל המידע

Call Now Button