מחיקת כתבה מאתר וואלה! (Walla News)

אתר וואלה! News הוא אחד מאתרי החדשות המובילים בישראל, לצד אתרים כמו ynet ו-MAKO. פורטל וואלה הוא גם ותיק מאוד, הוא הוקם בשנת 1995 ובתחילת דרכו שימש כמדריך אתרי אינטרנט, בימים שבהם Google עוד לא היה קיים, או היה רק בראשיתו. בשנת 2001 מוזג אתר וואלה עם אתר 'IOL' מקבוצת הארץ, ולכן במשך כמה שנים פורסמו כתבות ותכנים ממערכת 'הארץ' באתר.

בשנת 2010 רכשה קבוצת בזק את מניות וואלה. בעקבות רכישה זו קיבלו מערכת האתר בכלל ומערכת החדשות של וואלה בפרט, שדרוג משמעותי מאוד, והאתר החל לפרסם תכנים מקוריים ופחות תכנים מספקים אחרים. בשנת 2020 נמכר האתר לג'רוזלם פוסט, במסגרת המכירה של חברת האם, וואלה! תקשורת, על ידי בזק.

האם אתר וואלה נחשב כמקור אמין עבור Google?

כפי שצוין, אתר וואלה הוא אחד מאתרי החדשות המובילים בישראל. הוא גם אתר עדכני מאוד ומתפרסמים בו עשרות תכנים חדשים מדי יום כמו: כתבות עיתונאיות, סרטונים, תכנים שיווקיים, תכנים כלליים ועוד. לפי דירוג Alexa של האתרים הפופולריים ביותר בישראל, אתר וואלה נמצא במקום ה-12 (נכון להיום), שני רק ל-ynet מבחינת אתרי חדשות. לכן, אנשים רבים אשר פורסם עליהם מידע לא מחמיא באתר, מתעניינים במחיקת כתבה מאתר וואלה, בגלל החשיפה האורגנית העצומה שמקבלים הפרסומים בו.

על פי הניסיון שלנו בסוכנות eBrand במאות פרויקטים של ניהול מוניטין, אתר Walla נחשב לאתר חזק מאוד. כתבות בהן מוזכר ביטוי חיפוש ב-Walla News, ידורגו במקרים רבים במקום גבוה בחיפוש Google. דרך נוספת בה אנו למדים שמנוע Google מעניק חשיבות רבה לכתבות המתפרסמות באתר וואלה ניוז, היא העובדה שכתבות המתפרסמות בו מופיעות בחיפוש החדשות של Google, כבוד שלא כל אתרי החדשות זוכים לו.

נגן וידאו

צפו: הסבר על הסרת תוצאות מגוגל שמופיעות באתרי חדשות

ניתן למחוק כתבה מאתר וואלה! News?

חשוב להבין כי מחיקת כתבה מאתר וואלה אינה דבר של מה שבכך. על מנת לנסות ולהסיר כתבה, נדרש להגיש בקשה מסודרת בעלת טיעונים שונים (בהתאם למקרה), שירות שאנחנו מספקים בסוכנות eBrand ומלווים את הלקוחות במהלכו. אם הבקשה נענית בסירוב, לא תהיה מניעה מפעילות ניהול מוניטין רחבה יותר, לדחיקת הכתבה השלילית ולהקטנת החשיפה אליה משמעותית.

במקרים מסוימים, ייתכן שאף לא נמליץ על שליחת בקשה לאתר, מכיוון שנעריך כי הסיכויים לאישור הסרת הכתבה על ידי המערכת נמוכים, ונציע לבצע פעילות ניהול מוניטין כבר מהשלב הראשון – כל מקרה לגופו. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר עוד היום.

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

Call Now Button