מחיקת כתבה מאתר כלכליסט (Calcalist)

אחרי אתר האינטרנט של גלובס שהוקם ב-1995 ואתר TheMarker שעלה לאוויר בשנת 2000, הושק אתר כלכליסט ב-2008. מדובר באתר הכלכלי המוביל מבית ידיעות אחרונות. גם הוא, בדומה למתחריו, מספק לגולשים חדשות ותכני וידאו ומגזין מעולם העסקים, שוק ההון, הטכנולוגיה, הרכב ועוד. מדובר באתר המנסה לדבר בשפה מובנת לכל פלחי האוכלוסייה, גם לאלו שלא נוהגים לצרוך עיתונות כלכלית.

כלכליסט הוא אתר חזק במנועי החיפוש?

התשובה לשאלה זו היא כן. אתר כלכליסט, מעבר להיותו בין שלושת אתרי הכלכלה המובילים והמשמעותיים בישראל, הוא אתר המתעדכן מדי יום בעשרות כתבות ותכנים חדשים, בעל מדורים רבים וקהל קוראים גדול. כל אלו, הופכים אותו לאתר בעל רלוונטיות גדולה במנוע החיפוש Google.

לכן, ניתן להבין מדוע כאשר מפורסמת כתבה שלילית חדשה באתר כלכליסט, היא עלולה לפגוע במוניטין של אדם או חברה המאוזכרים בה, שכן במקרים רבים היא תופיע במיקום בולט בתוצאות החיפוש ב-Google. זו הסיבה העיקרית שבגינה אנחנו מקבלים פניות מצד אנשי עסקים וחברות, המבקשים לברר אם ניתן לבצע מחיקת כתבה מכלכליסט.

נגן וידאו

צפו: הסבר על הסרת תוצאות מגוגל שמופיעות באתרי חדשות

הערכת סיכויים למחיקת כתבה מכלכליסט

הדבר הטוב ביותר שניתן לצפות לו הוא מחיקה של הכתבה השלילית מאתר כלכליסט לחלוטין על ידי מערכת האתר, וכעבור זמן קצר, גם מ-Google. לשם כך, יש צורך להעריך את סיכויי ההצלחה של מהלך כזה, ואם הוחלט לפנות למערכת האתר, ללוות את התהליך עד מיצויו.

אם לא בוצעה פנייה אל האתר בסופו של דבר, או שהפנייה מוצתה בסירוב של האתר להסיר את הכתבה או את שמכם או שם העסק שלכם ממנה, תידרש פעילות ניהול מוניטין באינטרנט כדי להתמודד עם הבעיה. אנו ב-eBrand מטפלים באופן שוטף בבעיות מוניטין הנגרמות כתוצאה מפרסום כתבות שליליות באינטרנט, ומסייעים ללקוחותינו להסיר כתבות אלה או לדחוק אותן מטה, תוך שיפור המיתוג באופן משמעותי.

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

Call Now Button