מחיקת כתבה מאתר מקור ראשון / NRG

אתר החדשות NRG הוא אתר שהיה קיים בין השנים 2004 ל-2018, בתחילה כמהדורה הדיגיטלית של עיתון מעריב. למעשה, המיתוג כ-NRG החל ב-2004, כמה שנים לאחר שהאתר פעל בשם "מעריב Online". באתר היו מדורים מגוונים, כמו כלכלה, ספורט, תרבות, רכילות ועוד, והוא צבר מיליוני גולשים לאורך הזמן. בהמשך עבר האתר ידיים, עד שב-2018 הוא נסגר והדומיין שלו מפנה כיום אל אתר מקור ראשון – שם מאוחסן ארכיון האתר.

למעשה, התכנים שהיו באתר NRG עד 2018, אינם מצויים כיום תחת הדומיין nrg.co.il – אלא תחת הדומיין makorrishon.co.il, ולכן כאשר מדברים על מחיקת כתבות שליליות מאתר NRG, יש להתייחס לאתר מקור ראשון.

כמה חזק מקור ראשון (וארכיון NRG) ב-Google?

אתר מקור ראשון, שבו שוכן ארכיון NRG, הוא אחד האתרים הגדולים בישראל, ובקטגוריית החדשות נחשב לאתר בסדר גודל בינוני, בהשוואה לאתרי החדשות הגדולים ביותר (וואלה, ynet, מאקו ודומיהם). סביר להניח שאם נבצע חיפוש Google אחר אדם מסוים שאוזכר בכתבה מקבילה באתרים האלו, הם צפויים להופיע מעט גבוה יותר מאתר מקור ראשון, אבל בכל מקרה אתר מקור ראשון נחשב לאתר חזק מבחינת מנוע החיפוש Google. לכן, גם תכנים שנמצאים בארכיון NRG המצוי בו, צפויים לקבל בולטות בתוצאות החיפוש.

לאחרונה, לא מעט אנשים ואף ארגונים מתעניינים בשירותינו במטרה לבצע מחיקת כתבה מאתר NRG לשעבר, או מחיקת כתבה מאתר מקור ראשון. בשל חוזק האתר או פרמטרים המצויים באייטמים שבו, לעתים האתר ידורג גבוה במנוע החיפוש Google, וכך גם כתבות שליליות. כתבה שלילית ממקור ראשון / NRG בתוצאות החיפוש עלולה להביא לבעיית ניהול מוניטין אמיתית ולפגוע בעסקים ובאנשים. מכאן, עולה ההכרח לטפל בבעיה.

נגן וידאו

צפו: הסבר על הסרת תוצאות מגוגל שמופיעות באתרי חדשות

אפשרי לבצע מחיקת כתבה מ-NRG / מקור ראשון לגמרי?

נבהיר שמורכב מדי לנסח תשובה חד משמעית לשאלה זו. כל עוד אתר מסוים או ארכיון שלו, כמו במקרה של NRG, נמצא באוויר, גם כתבות שליליות שמפורסמות על אדם או עסק, ימשיכו להופיע בו. לעתים, ישנו בסיס מוצק שניתן לנמק כדי להסיר את הכתבה השלילית. במקרים כאלו, eBrand מבצעת פנייה אל מערכות האתרים כדי להוביל למחיקת הכתבה מהאתר.

היה ואתר מקור ראשון מסרב להוריד את הכתבה הבעייתית, או אם אין סיבה לפנות אל מערכת האתר בשל סיכויים קלושים ביותר להסרה, הפתרון הוא פעילות ניהול מוניטין ברשת, כדי להוביל לעמוד תוצאות החיפוש הראשון נקי, וללא הכתבה שלילית. לקבלת פרטים, ניתן ליצור איתנו קשר.

או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:

Call Now Button